پرسشنامه ارزیابی توسط لوئی در سال ۱۳۹۳طراحی شد. این ارزیابی تاثیر کاربرد سیستم مدیریت یادگیری بر مدیریت دانش می باشد. لوئی آن را بر اساس طیف پنچ گزینه ای لیکرت (خیلی کم تا خیلی زیاد) طراحی کرده است و می توان به الفبای کرونباخ بالای۰/۷ در این آزمون اشاره کرد. شما می توانید این پرسش نامه را از سایت گزینه ها دریافت کنید.
تعریف مفهومی و عملیاتی متغیر
در تعریف مفهومی متغیر، در مدیریت یادگیری و دانش، می توان به این نکته اشاره کرد که سیستم مدیریت یادگیری نرم افزاری می باشد که فعالیت آموزشی گیرنده را ثبت، پیگیری و دنبال می کند و روند یادگیری و آموزشی را به طور هوشمند مدیریت می کند. اگر سازمان از دانش و سرمایه فکری، به تولید ثروت بپردازد یعنی دارد مدیریت دانش انجام می دهد. در تعریف عملیاتی متغیر پرسش نامه، تاثیر کاربرد سیستم مدیریت یادگیری بر مدیریت دانش از طریق پرسشنامه طراحی شده که ارزیابی می شود.
LMS چیست؟
LMS به معنی سیستم مدیریت یادگیری یا دروس است. یک برنامه تحت وب می باشد که مدیریت، مستندسازی، پیگیری، گرایش گیری و ارائه دوره های تحصیلی و برنامه های آموزشی را انجام می دهد. این سیستم به عنوان سیستم مدیریت عملکرد کارکنان استفاده می شود. این سیستم عملکرد افراد درون سازمان، مدیریت شایستگی، تحلیل شکاف بین مهارت افراد، برنامه ریزی موفقیت سازمان و ارزیابی چند وجهی را انجام می دهد. هم اکنون ۹۶۰۸ میلیون کاربر از این سیستم استفاده می کنند. اولین سیستم مدیریت یادگیری به کشور نروژ برمی گردد که به EKKO معروف شد.
تعریف مولفه ها
قسمتی از سوالات
دیدگاهتان را بنویسید