سرپرست تازه دانشگاه آزاد اسلام با بیان اینکه از هر جناح و دسته‌ای جهت تحقیق در دانشگاه استفاده می‌شود از تصمیم دانشگاه آزاد مبنی بر افزودن جرات علمی در دانشجویان خبر داد.

پژوهش در دانشگاه آزاد جناح بندی نمی‌شناسد‌

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهیگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ فرهاد رهبر سرپرست تازه دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم نخستین جلسه هیات رئیسه که صبحگاه امروز در شرکت مرکزی این دانشگاه برگزار شد، با بیان اینکه من از حسن اعتماد اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد به علت اینکه این مسئولیت را به من سپردند تقدیر می کنم، اظهار کرد: امیدوارم با همکاری یکدیگر بتوانیم دانشگاه آزاد را در مسیر رسیدن به اهدافمان برسانیم.

وی با اشاره به اینکه تاسیس دانشگاه آزاد پاسخی به نیازهای علمی کشور عزیزمان ایران هست، مطرح کرد: دانشگاه آزاد علی رغم نوپا بودنش نسبت به سایر دانشگاه های قدیمی سرعت خوبی در حوزه علم و پژوهش به دست آورده است و با کمک همه اعضا، کارکنان و دانشجویان سطح علمی این دانشگاه را روز به روز ارتقاء می بخشیم.

سرپرست تازه دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص دانشگاه آزاد، تصریح کرد: رهبری فرموده اند کلید پیشرفت کشور توسعه علم و فناوری است و دانشگاه آزاد این توصیه را به خوبی اثبات کرده است.

پژوهش در دانشگاه آزاد جناح بندی نمی‌شناسد‌

رهبر با تاکید بر اینکه نوآوری و نواندیشی مخصوص استادان نیست بلکه دانشجویان با هدایت اعضای هیات علمی و استادان نیز این کار را باید انجام دهند، عنوان کرد: دانشگاهیان توانسته اند به تولید علم برسند ولی به جرات علمی نرسیده اند و بنا بر تاکید مقام معظم رهبری نتوانسته ایم علم را به ثروت و ارزش افزوده تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه تبدیل ایده به محصول این جرات را از محققان گرفته و دانشگاه آزاد تصمیم دارد جرات علمی را به توان علمی بیافزاید، بیان کرد: دانشگاه امروز با تکیه بر درآمد ناشی از آموزش نمی تواند به اهدافش برسد بلکه باید بر پژوهش تکیه کنیم.

سرپرست تازه دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه پژوهش در دانشگاه آزاد جناح بندی نمی شناسد و اگر این عنوان اتفاق بیفتد، سقوط می کنیم، تصریح کرد: از هر جناح و دسته ای جهت تحقیق در دانشگاه استفاده می شود و آغوشش جهت تحقیقات باز است.

رهبر با اشاره به اینکه ما باید سرعت علمی در کشور را نسبت به دنیا زیاد کردن دهیم، اظهار کرد: در غیر این صورت عقب می مانیم و تنها در ابن حالت است که دانشگاه می تواند ارتقای علمی اش را زیاد کردن دهد و این عنوان جز با حمایت و جرات علمی دادن به دانشجویان محقق نمی شود.

سرپرست تازه دانشگاه آزاد اسلام با بیان اینکه از هر جناح و دسته‌ای جهت تحقیق در دانشگاه استفاده می‌شود از تصمیم دانشگاه آزاد مبنی بر افزودن جرات علمی در دانشجویان خبر داد.

سرپرست تازه دانشگاه آزاد اسلامی آخر گفت: من از حسن اعتماد اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد به علت این مسئولیت تقدیر می کنم.

انتهای پیام/

تاسیس دانشگاه آزاد پاسخی به نیازهای علمی کشور عزیزمان ایران است

واژه های کلیدی: مقام معظم رهبری | دانشجویان | دانشگاه | دانشگاه | تبدیل | ایران | اسلامی | دانشگاه آزاد


برچسب ها: , , , , , ,