سامانه پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش request.sanjesh.org

داوطلبان برای ارسال درخواست، پیام، سوال، تفاضای بررسی مجدد نمره، اعتراض به نتیجه و … باید به سامانه پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش به نشانی request.sanjesh.org مراجعه کرده و ثبت نام نمایند. پس از عضویت در سامانه، از طریق حساب کاربري خود برای ارسال درخواست اقدام نمایند. همچنین امکان مشاهده پاسخ در حساب کاربری داوطلبان وجود دارد.در ادامه مراحل ثبت نام در سامانه پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش توضیح داده شده است.

سامانه پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش

مراحل ثبت نام در سامانه پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش request.sanjesh.org

  1. آدرس الکترونیکی سازمان سنجش یعنی sanjesh.org را در یکی از مرورگر های سیستم خود جستجو کنید.
  2. از منوی سمت چپ صفحه گزینه “ورود به سیستم پاسخگویی” را انتخاب کنید.
  3. همچنین می توانید گزینه “ارسال درخواست” را انتخاب کنید.
  4. بر روی گزینه “عضویت در سامانه” کلیک کنید.
  5. شرایط و ضوابط بالای صفحه را به دقت مطالعه کنید.
  6. نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید.
  7. نام پدر خود را وارد نمایید.
  8. روی باکس مربوط به تاریخ تولد کلیک نمایید.
  9. روی تقویم نمایش داده شده سال، ماه و روز تولد خود را انتخاب کنید.
  10. تابعیت خود را از بین دو گزینه “ایرانی” یا “غیر ایرانی” انتخاب کنید.
  11. کد ملی مطابق با شناسنامه خود را وارد کنید.
  12. شماره تلفن همراه خود را بدون پیش شماره و با صفر وارد نمایید.
  13. پست الکترونیکی فعال و در دسترس خود را وارد نمایید.
  14. کد امنیتی موجود در صفحه را وارد نمایید.
  15. تیک عبارت “تایید می کنم که توضیحات مندرج در بالای صفحه را خوانده ام و تمامی موارد خواسته شده را رعایت کرده ام و مسئولیت عدم رعایت موارد ذکر شده را می پذیرم” را نشانه گذاری کنید.
  16. بر روی گزینه “تایید” کلیک کنید.
  17. از سوی سامانه برای شما یک پیامک حاوی رمز عبور ارسال می گردد.
  18. از این رمز عبور برای ورود به سامانه پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش به نشانی request.sanjesh.org استفاده کنید.

برچسب ها: , , , ,