رئیس دانشگاه علم و فرهنگ و مدیر سومین کنفرانس بین المللی وب پژوهی استفاده از ظرفیت حوزه وب و اینترنت را از راه‌های سریع بازده در برطرف مسئله بیکاری جوانان د

پیشرو بودن کشور عزیزمان ایران از نظر ظرفیت نیروی انسانی هوشمند ، وقتی پای

محمدحسین ایمانی خوشخو مدیر دانشگاه علم و فرهنگ و مدیر سومین کنفرانس بین المللی وب پژوهی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهیگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ در خصوص نقش برپایی نمایشگاه های کسب و کار موفق حوزه اینترنت در ایجاد اشتغال جهت جوانان اظهار داشت: امروزه بحث اشتغال زایی یکی از پرسشها مهم کشور ما محسوب می شود که تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری، مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس نیز نشانگر اهمیت این عنوان هست.
وی افزود: یکی از راه های سریع بازده برطرف مسئله بیکاری استفاده از حوزه وب و اینترنت است که باعث می شود با سرمایه گذاری مالی کمتر این مسئله برطرف شود. توصیه حائز اهمیت این است که ایده هایی که در حوزه اینترنت جهت کسب و کار وجود دارند باید به صورت هوشمندانه عملیاتی شوند.
رئیس دانشگاه علم و فرهنگ افزود: برگزاری کنفرانس های بین المللی وب پژوهی کمک می کند که ابعاد علمی و پژوهشی ارتباط بین حوزه وب با فضای کسب و کار بهتر تبیین شود و این کنفرانس ها ضمن راهنمایی علاقه مندان، اساتید را در کنار ایده پردازان قرار می دهد.

ایمانی خوشخو با بیان اینکه حل تمامی مسئله اشتغال کشور به وسیله حوزه وب میسر نمی شود، عنوان کرد: این حوزه می تواند جهت توسعه اشتغال در کشور و برطرف مسئله بیکاری راهگشا باشد و ما باید تلاش کنیم که از ظرفیت موجود در حوزه وب به منظور اشتغال زایی جهت جوانان، بهتر استفاده کنیم.
وی تاکید کرد: حوزه وب علاوه بر ایجاد فضاهای مستقیم اشتغال، از طریق غیر مستقیم نیز در امر اشتغال زایی جهت جوانان فعالیت می کند. فضاهای غیر مستقیم می توانند با ارائه راهکار باعث توسعه کسب و کار های معمول (غیر الکترونیک) شوند.
رئیس سومین کنفرانس بین المللی وب پژوهی تصریح کرد: ما اگر چه ممکن است در سرمایه گذاری مالی با مسئله مواجه باشیم، ولی ظرفیت نیروی انسانی هوشمند بالایی داریم و این نیروی انسانی سرمایه ای است که سایر کشور ها کمتر از آن برخوردار هستند.
ایمانی خوشخو یادآور شد: از مزیت های مهم حوزه وب این است که باعث می شود علاقه مندان رشته های متفاوت گرد هم جمع شوند و با مطرح کردن ایده های خود در یک مجموعه، بتوانند راحت تر به هدفشان دست پیدا کنند.
انتهای پیام/

عبارات مهم : اشتغال

واژه های کلیدی: اشتغال | جوانان | اینترنت | اشتغال زایی | سرمایه گذاری | دانشگاه علم و فرهنگ | وب پژوهی | اشتغال زایی


برچسب ها: , , , , , ,