مشاور عالی شرکت سنجش و آموزش کشور گفت: ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای از روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۹۶ شروع می‌شود.

زمان ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای اعلام شد

حسین توکلی مشاور عالی شرکت سنجش و آموزش کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهیگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ با اشاره به آزمون دوره های کاردانی و نظام تازه دانشگاه فنی و حرفه ای اظهار داشت: عضویت جهت شرکت در آزمون دوره های کاردانی نظام تازه دانشگاه فنی حرفه ای و موسسات غیر دولتی و غیر انتفاعی از روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۹۶ از طریق شبکه سایت شرکت سنجش و آموزش کشور شروع و در روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه آخر می پذیرد.

عبارات مهم : حسین توکلی – اطلاعات
وی بیان کرد: دفترچه راهنما روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه بر روی سایت سنجش و آموزش کشور قرار می گیرد و اطلاعیه تکمیلی همزمان با شروع عضویت در روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه بر روی سایت این شرکت قرار خواهد گرفت.

توکلی ادامه داد: کلیه داوطلبان متقاضی ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده است و بعد از مطالعه کامل دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز نسبت به عضویت جهت شرکت در آزمون مذکور اقدام کنند و با توجه به اینکه پرداخت هزینه عضویت به صورت اینترنتی انجام می شود لذا داوطلبان ضرورت دارد به وسیله کارت های عضو شبکه شتاب با مراجعه به سایت شرکت سنجش و پرداخت مبلغ ۲۰۰ هزار ریال به عنوان وجه عضویت اقدام کنند.

وی تأکید کرد: داو طلبانی که علاقمند به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی هستند مورد نیاز است علاوه بر پرداخت مبلغ عضویت نسبت به پرداخت مبلغ ۵۱ هزار ریال دیگر نیز جهت دوره های مذکور پرداخت کنند.

توکلی عنوان کرد: پذیرش در بعضی از کد رشته های امتحا نی آزمون مذکور منحصراً بر اساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد و اطلاعات کامل این دسته از کد رشته ها در دفترچه راهنما عضویت درج شده است هست.

وی ادامه داد: آزمون آن دسته از رشته هایی که پذیرش آن ها به صورت با آزمون است در روز جمعه ۱۳ مرداد ماه ۹۶ برگزار می شود.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: حسین توکلی | اطلاعات | داوطلبان | اردیبهشت | آموزش | سنجش | آزمون | ثبت نام


برچسب ها: , , , , , , ,