معاون مدیر جمهور در امور زنان گفت: نشانه گذاری در دولت دوادهم این است که ۳۰ درصد پروژه‌ها به زنان تخصیص داده شده است پیدا کند.

اختصاص ۳۰ درصد پروژ‌ها به زنان در دولت دوازدهم

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ معصومه ابتکار معاون مدیر جمهور در زنان در نخستین دوره جایزه زنان در علم گفت:کسب علم یکی عامل پیشرفت است که خوشبختانه به وسیله زنان کشورمان روز به روز زیاد شده است است.

معاون مدیر جمهور در امور زنان افزود: قدرت و دانایی محور دستیابی به قدرت محسوب می شوند و کشورهایی که این روند را ادامه می دهند می توانند گام های خوبی بردارند.

اختصاص ۳۰ درصد پروژ‌ها به زنان در دولت دوازدهم

ابتکار گفت: ما خیلی خوشحال هستیم که در دولت دوازدهم حضور زنان در جامعه با یک سیاستگذاری مشخصی شکل گرفته است.

وی افزود: امروزه باید ۳۰ درصد پروژه ها به زن ها تخصیص داده شده است پیدا کند و باید در دولت و دانشگاه ها تحول مثبتی در این زمینه انجام شود.

معاون مدیر جمهور در امور زنان بیان کرد:این نشانه گذاری خوب دولت دوازدهم است و حضور پر رنگ تر زنان براساس توانمندی ها در دولت دوازدهم باید صورت گیرد و از بانوان توانمند و شایسته استفاده شود.

ابتکار ادامه داد:باید توانمندی های هیئت علمی دانشگاه در زمینه فعالیت بانوان زیاد شود به طوری که هنگامی که صحبت از نقش زنان در علم می شود بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرند.

معاون مدیر جمهور در امور زنان گفت: نشانه گذاری در دولت دوادهم این است که ۳۰ درصد پروژه‌ها به زنان تخصیص داده شده است پیدا کند.

وی گفت: امروز در عرصه علم زنان پیشرفت خوبی داشته اند که به اختصار می توان از مریم میرزاخانی نام برد که زن تراز اول دنیا بود.

عبارات مهم : معصومه ابتکار – دانشگاه
معاون مدیر جمهور در امور زنان گفت:ما قطعا دختران زیاد و با استعدادی در این زمینه ها داریم و یکی از سیاست های ما برنامه ریزی جهت نخبگان زن است.

ابتکار تصریح کرد:ما امروز فارغ التحصیلان زیادی داریم بااهمیت ترین مسئله این است که دختران اهمیت زیادی دارند و مورد نیاز است به سمت کارآفرینی و مهارت یابی هدایت شوند.

وی یادآور شد: این گونه جایزه ها باید در وقت های مختلفی داده شود تا حضور زنان در حوزه علمی زیاد شکل بگیرد.

انتهای پیام/

۳۰ درصد پروژه ها در دولت دوازدهم به زنان تخصیص داده شده است پیدا می کند

واژه های کلیدی: معصومه ابتکار | دانشگاه | دختران | دانشگاه | پروژه | جایزه | اخبار دانشگاهی | زنان


برچسب ها: , , , , , ,