مشاور عالی مدیر شرکت سنجش آموزش کشور گفت: جهت آن دسته از داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۹۶ نتوانستند نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند، از روز یکشنبه ۱۵ اسفند تا ر

آغاز مهلت ثبت‌نام مجدد آزمون سراسری از فردا

آغاز مهلت عضویت مجدد آزمون سراسری از فردا

عبارات مهم : دانشگاه

مشاور عالی مدیر شرکت سنجش آموزش کشور گفت: جهت آن دسته از داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۹۶ نتوانستند نسبت به عضویت اقدام نمایند، از روز یکشنبه ۱۵ اسفند تا روز چهارشنبه ۱۸ اسفند مهلت مجددی درنظر گرفته شده است است.

حسین توکلی مشاور عالی مدیر شرکت سنجش آموزش کشور در گفت وگو با فارس، تصریح کرد: عضویت جهت شرکت در آزمون سراسری سال ۹۶ در دانشگاه و موسسات عالی و همچنین کد رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد که از روز سه شنبه ۱۹ بهمن ماه از طریق سایت شرکت سنجش شروع شده است بود، با درنظر گرفتن مهلت تعیین شده است در روز یکشنبه اول اسفند آخر پذیرفت.

آغاز مهلت ثبت‌نام مجدد آزمون سراسری از فردا

وی ادامه داد: براساس آمار، ۸۸۱ هزار و ۶۴۴نفر داوطلب نسبت به عضویت اقدام کرده اند. به منظور فراهم کردن تسهیلات مورد نیاز جهت آن دسته از داوطلبانی که در مهلت تعیین شده است موفق به دریافت کد سوابق دریافتی نشده اند یا به هر علت دیگر نتوانستند نسبت به عضویت اقدام کنند، از روز یکشنبه ۱۵ اسفند تا روز چهارشنبه ۱۸ اسفند مهلت مجددی درنظر گرفته شده است است تا بتوانند در این مهلت تعیین شده است اقدام به عضویت کنند.

توکلی بیان داشت: ضمنا آن دسته از داوطلبانی که در مهلت مقرر عضویت نکرده اند نیز می توانند در صورت میل به از فردا یکشنبه ۱۵ اسفند و حداکثر تا روز چهارشنبه ۱۸ اسفند به سایت شرکت سنجش مراجعت کنند. همچنین آن دسته از داوطلبانی که میل به به ویرایش اطلاعات دارند در همین تاریخ می توانند با مراجعه به سایت شرکت سنجش اطلاعات خود را ویرایش کنند.

واژه های کلیدی: دانشگاه | آزمون سراسری | روز چهارشنبه | اخبار کنکور و دانشگاه


برچسب ها: , , ,