شخصیت شناسی | طرفداران | فیروزه ای | زندگی | تست روانشناسی

رنگ مورد علاقه‌اش را پیدا کنید / شخصیت شناسی

شخصیت شناسی: رنگ مورد علاقه اش را پیدا کنید

عبارات مهم : شخصیت شناسی – طرفداران

تمام لذت هدیه دادن یک طرف و ماجرای چه خریدن هم یک طرف! عجله نکنید خیال نداریم به شما بگوییم چه چیزی بخرید، اتفاقا اين را می سپاریم به خودتان و سلیقه ای که به خرج می دهید ولی در مورد رنگ هدیه اصلا و ابدا نمی توانید پای سلیقه را وسط بکشید! نوبت به رنگ که می رسد باید یک راست بزنید به دل علاقه ها و بفهمید دوست تان به چه رنگی علاقه دارد.

برای رسیدن به جواب هم مورد نیاز نیست گوشی تلفن را بردارید و از خودش سؤال کنید! فقط کافی است کمی روی رفتارش زوم کنید. واکنش‌ها و روحیات او همه چیز را لو می دهد. ولی جهت آنکه در این شناسایی درست به نشانه بزنید ما به شما می گوییم چه رفتاری نشانه علاقه به چه رنگی هست. با ما همراه باشید.

خیال تان راحت، رنگش سبز است

مهربان است و خونگرم؛ وفاداری و وظیفه شناسی هم که از خصوصیات ذاتی اوست.بدون آنکه بخواهد، برایش بسیار مهم است که دیگران درموردش چطور فکر می کنند. خودش اهل حرف زدن نیست ولی هر لحظه جهت شما یک شنونده خوب است و خوشبختانه راز نگهدار. اعتماد به نفس ندارد ولی خوش خلقی او زبانزد همه اطرافیان هست. خلاصه اینکه با او بودن به شما آرامش می دهد هرچند خودش کوهی از استرس هست. با خیال راحت بروید سراغ رنگ سبز، فرقی هم نمی کند که هدیه شما چه باشد.

به رنگ ارغوان

رنگ مورد علاقه‌اش را پیدا کنید / شخصیت شناسی

عاشق شکوه، ظرافت و قشنگی هست. شخصیت رازها آمیزی دارد. مغرور است ولی کاملا اجتماعی و با معنویات رابطه خوبی دارد. بهتر است مراقب دوستی تان باشید آیا که نه تنها شما بلکه همه اطرافیان از معاشرت با او لذت می برند. رنگ مورد علاقه این دوست رازها آمیز شما رنگ ارغوانی هست. بعد دلواپس گزینش هدیه نباشید چون رنگ مورد علاقه او رنگ سال است و پیدا کردنش اصلا کار مشکل نیست!

به صورتی فکر کنید

بسیار درک تان می کند و اهل لطف كردن نه تنها به شما بلکه به همه اطرافیان هست. این لطف تا آنجا پیش می رود که اغلب اوقات دلواپس و دلواپس دیگران است!حرف شور و نشاط و علاقه به زندگی هم که در میان باشد در حد و اندازه های خودش چیزی کم از طرفداران رنگ قرمز ندارد. همین شور و نشاط درونی باعث شده است تا نه تنها خود شما بلکه دیگران هم عاشق معاشرت با او باشند. نوبت به اوج و پایین و مشکل های زندگی هم که برسد با اقتدار جلو می رود و از بعد رویارویی با شکست ها هم بر می آید. به اینجا که رسیدید مورد نیاز نیست از او بپرسید رنگ مورد علاقه اش چیست، فقط کافی است هدیه ای که برایش گزینش می کنید صورتی باشد!

قرمز رنگ اوست

شخصیت شناسی | طرفداران | فیروزه ای | زندگی | تست روانشناسی

دوست شما بسیار پرانرژی است و پر از علاقه و علاقه به زندگی. بسیار خوش بین است و در مواجهه با نشانه هایش اهل کوتاه آمدن نیست، تا جایی هم که بتواند محکم و مصمم جلو می رود. البته کمی هم قدرت طلب است و دوست دارد همه چیز را تحت مدیریت خودش در آورد. با این حال کاملا اجتماعی است و اساسا عاشق ارتباط با مردم هست. خلاصه اینکه پر از انرژی است و پویایی از وجناتش پیداست. در چنین شرایطی هنگامی که پای هدیه خریدن به میان می آید یک راست بروید سراغ رنگ قرمز، فرقی هم نمی کند قرار است چه چیزی جهت او بخرید. با اطمینان طیف های رنگ قرمز را گزینش کنید، حتی می توانید تا تونالیته ای از رنگ نارنجی البته از نوع پر رنگ و لعابش هم پیش بروید و شک نکنید که عالی ترین گزینش را دارید آیا که روحیات دوست شما نشان می دهد در ناخودآگاهش به رنگ قرمز علاقه مند است.

به رنگ فیروزه

اسرارآمیز است و احساساتی. هنگامی که کارهای شخصی اش در میان باشد اصلا و ابدا زیر بار نصیحت های شما نمی رود. با ثبات است و البته پشتکار هم دارد بنابراین طبیعی است که خودش به تنهایی از بعد اداره امور شخصی اش بربیاید.در مورد او به رنگ فیروزه ای فکر کنید؛ یک انگشتر یا حتی گردنبند و گوشواره ای با سنگ درشت فیروزه خوشحالش می کند، شک نداشته باشید آیا که طرفداران چنین رنگی اغلب زن ها هستند!

مشکی رنگه…

خوش ذوق است و با ظرافت طبع بسیار. روحیه ای حساس دارد و اتفاقا هنرمند هست. درون گرا نیست ولی زیاد درگیر شرح است تا کلیات. به شرح زندگی اش توجه خاصی دارد و هرکاری را با تمام ریزه کاری هایش انجام می دهد. جهت کمک به دوستان و اطرافیان سر از پا نمی شناسد و از هیچ تلاشی دریغ نمی کند. از همه مهم تر اینکه به شخصیت یک یک دوروبری هایش احترام می گذارد، شما که جای خود دارید! ذهن تان را درگیر نکنید؛ رنگ مورد علاقه او مشکی است.

تجمل از نوع طلایی

رنگ مورد علاقه‌اش را پیدا کنید / شخصیت شناسی

جاه طلب است و پر از آرزوها و رویاهای بزرگ. جهت لذت بردن از زندگی تمام تلاشش را می کند. اهل نشستن و منتظر شانس ماندن نیست. جسور است و بی باک. با تجمل هم میانه خوبی دارد. دوست جاه طلب شما عاشق رنگ طلایی هست، بعد از همین حالا دست به کار شوید!

طوسی، گزینش شماست

به روز است و زیاد از آنکه با سنت میانه ای داشته باشد درگیر زندگی مدرن است.با آرامش ذاتی که دارداز طرفداران صلح است و البته اهل سازش و توافق. رنگ مورد علاقه این دوست شما طوسی هست. حق با شماست خرید هدیه جهت او به این سادگی ها هم نیست!

قهوه ای و لاغیر!

شخصیت شناسی | طرفداران | فیروزه ای | زندگی | تست روانشناسی

دوست تان کمی تا قسمتی فیلسوف مآب است البته فیلسوف با چاشنی شاعرپیشگی ولی تا دل تان بخواهد می توانید روی او حساب باز کنید، از بس که ثابت قدم است! کمتر به یاد می آورید که جایی عوض کردن عقیده داده باشد، شاید کمتر اهل تصمیم گیری های حیاتی باشد ولی امان از هنگامی که که تصمیم بگیرد! چه پول ها که در جیب و چه رازها که در سینه به امانت ندارد، اصلا آوازه قابل اعتمادی اش جلوتر از خودش همه جا می پیچد. اگر روی لجبازی اش سرپوش بگذارید یک دوست کامل است! جهت دوستی با چنین روحیاتی فقط مجازید به رنگ قهوه ای فکر کنید و لاغیر!

منبع:مجله زندگی ایده آل

رنگ مورد علاقه‌اش را پیدا کنید / شخصیت شناسی

واژه های کلیدی: شخصیت شناسی | طرفداران | فیروزه ای | زندگی | تست روانشناسی


برچسب ها: , , , ,