رئیس شرکت نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس پایتخت کشور عزیزمان ایران از ایجاد فضاهای تازه آموزشی، پرورشی و ورزشی جهت سال تحصیلی آینده خبر داد.

ورود 40 فضای آموزشی‌ و پرورشی تازه به پایتخت

داریوش ورناصری مدیر شرکت نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورشگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ در خصوص توجه به تأمین فضای آموزشی جهت سال تحصیلی آینده اظهار کرد: جهت مهر‌ماه از مجموع طرح‌های تعریف شده است حدود ۴۰ فضای آموزشی پرورشی و ورزشی به فضاهای موجود اضافه خواهد شد و این طرح‌ها از ابتدای سال ۹۶ جزو برنامه‌ریزی‌ها بوده تا در سال تحصیلی تازه بهره‌برداری شوند.

وی ادامه داد: علاوه بر ساخت سازه‌های تازه تجهیز مدارس موجود نیز در دستور کار قرار دادیم و حتی اگر تأمین اعتبار بیشتری داشته باشید می‌‌تواند تعداد طرح‌های عمرانی را زیاد از رقم اعلام شده است توسعه دهیم.

رئیس شرکت نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه از سال ۹۲ استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی شروع شده است عنوان کرد: از دیگر اقداماتی که جهت تأمین فضای ‌آموزشی استاندارد مورد توجه قرار دادیم، اتمام استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی در شهرستان‌های استان پایتخت کشور عزیزمان ایران است که نزدیک به یک هزار مدرسه اکنون سیستم گرمایشی گازی دارند و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده است این تعداد مدرسه را به سیستم موتور خانه مجهز خواهیم کرد و در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران تمامی مدارس از این مسئله بهره‌مند شدند.

ورود ۴۰ فضای آموزشی‌ و پرورشی تازه به پایتخت

ورناصری در مورد مقام‌سازی فضاهای آموزشی تصریح کرد: تعداد دقیقی جهت این امر وجود ندارد و به شرط تأمین اعتبار می‌‌توان تعداد مدارس بیشتری را جهت این کار تحت پوشش قرار داد.

وی بیان کرد: یکی از اقداماتی که امسال مورد توجه قرار گرفته آسفالت کردن محوطه مدارس و ایزوگام پشتبان‌ها است.

رئیس شرکت نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس پایتخت کشور عزیزمان ایران در مورد اوضاع تأمین فضای آموزشی در منطقه ۲۲ که دچار کمبود مدرسه هست، گفت: تعداد پروژ‌ه‌های تعیین شده است جهت این منطقه پنج ساختمان بوده و سه الی چهار طرح تازه نیز به آن اضافه خواهد شد البته نیاز این منطقه بیش از ۱۰۰ مدرسه است بعد در سال‌های آتی با فرض تعداد موجود دانش‌آموزان مسئله کمبود فضا نداشته باشیم.

ورناصری یادآور شد: جهت رفع مسئله کمبود فضای آموزشی در این منطقه علاوه بر بررسی قانونی جهت اجرای ماده ۱۸ شوراهای آموزش و پرورش کمک‌های خیرین نیز بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

رئیس شرکت نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس پایتخت کشور عزیزمان ایران از ایجاد فضاهای تازه آموزشی، پرورشی و ورزشی جهت سال تحصیلی آینده خبر داد.

انتهای پیام/

منطقه ۲۲ نیازمند کمک‌های خیرین مدرسه‌ساز است

واژه های کلیدی: آموزشی | مدرسه | سیستم | ایران | آموزش | آموزش و پرورش | فضای آموزشی | شوراهای آموزش و پرورش


برچسب ها: , , , , , , ,