سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: همواره جهت روشن شدن اوضاع معلمان حق‌التدریسی تلاش می‌کنیم و آموزش و پرورش با نیازسنجی از نیروهای خود باید این اوضاع را سامان دهد.

نگاه خاص به تعیین وظیفه معلمان حق‌التدریسی

میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورشگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ با اشاره به اوضاع معلمان حق التدریسی جهت ساماندهی شرایط آن ها عنوان کرد: تلاش داریم به هر شکل ممکن به این گروه کمک شود تا هر چه سریعتر شرایط آن ها سامان پیدا کند بر این اساس به آموزش و پرورش اعلام کردیم تا آمار و ارقام این گروه را ارزیابی کرده و کمبودها را اعلام کنند.
وی ادامه داد: جهت انجام هر چه سریعتر تعیین اوضاع معلمان حق التدریس آموزش و پرورش بهتر است در قالب لایحه ای این مطلب را در مجلس اعلام کنند و با توجه به نیازسنجی هایی که انجام داده شرایطی را جهت اصلاح اوضاع معلمان حق التدریس ایجاد کنیم.

عبارات مهم : کمیسیون – تحقیقات

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه تعیین اوضاع معلمان حق التدریسی ممکن است ماه ها طول بکشد گفت: باید لایحه یا طرحی که آموزش و پرورش به مجلس ارائه می دهد مورد ارزیابی قرار گرفته و بعد از آن به نتیجه برسد ولی اینکه نظرات مختلفی مبنی بر تعیین و وظیفه شرایط حق التدریسی ها در بازه زمانی کوتاه داده می شود صرفا نظر شخصی است.
این نماینده مجلس یادآور شد: تعیین وظیفه اوضاع معلمان در چند گروه از جمله حق التدریس غیر دولتی معلمان، خرید خدمات و مواردی از این قبلی قرار می گیرد که هر کدام از این گروه ها خواستار تعیین وظیفه شرایط خود هستند و آموزش و پرورش متناسب با نیاز خود کار را باید انجام دهد و قطعا تمامی این گروه ها نمی توانند در استخدام رسمی آموزش و پرورش قرار بگیرند ولی به هر حال تلاش داریم تا شرایط تمامی این افراد را بررسی کرده تا به آن ها کمک شود.
انتهای خبر /

واژه های کلیدی: کمیسیون | تحقیقات | آموزش | معلمان | آموزش و پرورش | معلمان حق‌التدریسی | مدارس غیردولتی | معوقات فرهنگیان


برچسب ها: , , , , , , ,