مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: نخستین دولت را ایرانیان خلق کردند و معلمان وظیفه دارند همواره این ارزش‌های تاریخی را به فرزندان این سرزمین بیاموزند.

نقش بی‌بدیل معلمان در ارائه ارزش‌های تاریخی به نسل آینده

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورشگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ سیاوش شهریور مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در آیین گرامیداشت معلمان نمونه آموزش و پرورش استثنائی گفت: قوم ایرانی، قوم خرد، علم و دانش است و همواره با تبعیت از آموزه های الهی این مسیر را در پیش گرفته و هرگز مسالمت در امور را فراموش نکرده است.
وی ادامه داد: مردمی عاشق سرزمین خود هستیم و هیچگاه خواهان فوت و نابودی ملتی نبوده ایم و وفاق و توسعه کشور را همواره در برنامه های خود داشتیم.

عبارات مهم : ایرانی – یادآوری

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری پایتخت کشور عزیزمان ایران عنوان کرد: مسئولیت آموزگاران و معلمان این مسئله را یادآوری می کند که سرنوشت سخت گذشته و ایستادگی ها را به نسل حاضر و آینده ارائه دهند تا این گروه بدانند دانش در کشور سابقه دیرینی و مردم با زیرکی توانستند آن را حفظ کنند.
شهریور تصریح کرد: ۱۰۰ سال گذشته دانشگاه به کشور راه پیدا کرده و سازگاری این مقطع با فرهنگ کشور به وسیله پدران و مادران ما انجام شده است که تاکنون استمرار یافته و جهت حفظ سازگاری آن باید با دنیا به گفتگو بنشینیم.
وی عنوان کرد: قوم ایرانی همواره در برابر پرسشها و چالش های موجود ایستادگی کرده و همین امر باعث شده است تا همچنان پرچم خود را به اهتز از درآور یم و استمرار همین مسئله موجب می شود تا کشور همچنان ثابت قدم باقی بماند.
شهریور تصریح کرد: نخستین دولت را ما خلق کرده ایم و معلمان وظیفه دارند این مسئله را به دانش آموزان یادآوری کنند.
مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری پایتخت کشور عزیزمان ایران یادآور شد: این سرزمین بستر صلح، مدارا و انسانیت است که باید نسل آینده این عنوان را همواره سرمشق خود بدانند و زندگی را بر مبنای چنین شاخصه هایی ادامه دهند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ایرانی | یادآوری | ایران | معلمان | ایرانی | معلم | دانش آموزان | آموزش و پرورش


برچسب ها: , , , , , ,