پایان نامه های رشته عمران

 

 

رشته مهندسی عمران دارای چندین گرایش‌ متعدد است که از جمله گرایش های شناخته شده تر آن می‌توان به گرایش‌های سازه ، ژئوتکنیک ، آب و فاضلاب و محیط زیست اشاره نمود.

پایاننامه های گرایش های مهندسی عمران ، اغلب به صورت تئوری و نرم افزاری از طریق مدلسازی انجام می‌شود. گرایش‌هایی مانند محیط زیست و آب و فاضلاب نیز به صورت آزمایشگاهی و مدلسازی می‌باشند.

 

مشاوره پایان نامه مهندسی عمران گرایش محیط زیست

در سالهای اخیر با توجه به اهمیت مسئله محیط زیست و افزایش بازخوردهای مثبت نسبت به این موضوع، گرایش محیط زیست در مهندسی عمران دانشجویان زیادی را به خود جذب نموده است. دانشجویان این رشته جهت انتخاب موضوع رساله خود اغلب موضوعات دارای مطالعات آزمایشگاهی و مدلسازی را به صورت تواما انتخاب می‌نمایند. موضوعات دیگری شامل مدلسازی و طراحی نیز مورد توجه است. مشاوره پایان نامه مهندسی عمران محیط زیست توسط تیم ما صورت میپذیرد.

 

مشاوره پایان نامه مدلسازی در مهندسی عمران گرایش محیط زیست

مدلسازی در مهندسی محیط زیست عموما به مدلسازی در زمینه های تصفیه آب و فاضلاب باز می‌گردد. مدلسازی تصفیه خانه های فاضلاب و آب در این بخش از موضوعات پژوهش محور می‌باشند. نرم افزارهای کاربردی جهت پایان نامه محیط زیست ، نرم افزارهای قدرتمند GPS-X و CapdetWorks است که از خانواده گروه نرم افزاری Hydromantis می باشند. نرم افزار GPS-X و CapdetWorks به مدلسازی و طراحی تصفیه خانه فاضلاب پرداخته و هم چنین نرم افزار CapdetWorks تحلیل های مربوط به مسایل اقتصادی و هزینه‌های عملیاتی را نیز انجام می‌دهد.

 

مشاوره پایان نامه مدلسازی در مهندسی عمران گرایش آب و فاضلاب

مدل سازی در مهندسی آب و فاضلاب عموما به مدلسازی در زمینه های طراحی شبکه های آب و انتقال آب ، طراحی شبکه های انتقال فاضلاب و تصفیه خانه‌های فاضلاب باز می‌گردد. شاخه آب و فاضلاب به نوعی با گرایش مهندسی محیط زیست در ارتباط است. از جمله نرم افزارهای کاربردی جهت پایان نامه آب و فاضلاب نرم افزار های Epanet و Watergems به همراه نرم افزار GIS می‌باشند.

 

مشاوره پایان نامه مدلسازی در مهندسی عمران گرایش سازه

مدلسازی در مهندسی سازه عموما به مدلسازی در زمینه های طراحی انواع سازه های فولادی و بتنی و مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای سازه ها باز می‌گردد. مدلسازی پایان نامه گرایش سازه اغلب با نرم افزارهای Etabs ، Safe ، Sap و Abaqus انجام می‌شوند.

 

مشاوره پایان نامه مدلسازی در مهندسی عمران گرایش ژئوتکنیک

مدلسازی در مهندسی ژئوتکنیک عموما به مدلسازی در زمینه های طراحی انواع سازه بر روی فنداسیون ، طراحی شیروانی خاکی و آزمایشهای ژئوتکنیکی باز می‌گردد. مدلسازی پایان نامه گرایش ژئوتکنیک اغلب با نرم افزارهای GeoStudio، Seep ، Plaxis و Abaqus انجام می‌شوند.

در زمینه انجام خدمات تخصصی مشاوره پایان نامه مهندسی عمران ، با گروه تخصصی عمران فراسو تماس بگیرید. کادری مجرب از فارغ التحصیلان دکتری عمران . انجام خدمات مشاوره در کمترین زمان و دارای نتیجه مطلوب .

– امروزه انجام پایان نامه عمران گرایش های سازه ، ژئوتکنیک ، مدیریت ساخت ، آب و فاضلاب و محیط زیست با قیمت های بالا توسط افرادی مختلف انجام میشود. قیمت انجام پایان نامه عمران متفاوت است اما ما به صورت رایگان مشاوره های لازم برای انجام پایان نامه عمران را به شما ارائه میدهیم.

راه های ارتباطی:

– Email: ayda.nasiri1992@gmail.com

– تلگرام: @uni_motarjem


برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , ,