عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از ضرورت بهره‌گیری نیرو‌های اجرایی کارآمد در آموزش و پرورش خبر داد.

ضرورت بهره‌گیری نیرو‌های اجرایی کارآمد در آموزش و پرورش

سید جواد ساداتی‌نژاد‌ عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات‌ مجلس‌ در گفت‌ و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورشگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ در خصوص گزینش وزیر آموزش و پرورش و تأثیر آن در روند اصلاح نظام‌ اموزش و تربیت‌ اظهار کرد: بطحایی‌به عنوان وزیر تازه آموزش و پرورش با توجه به سوابق‌ کاری و اجرایی در این وزارتخانه‌ آشنایی خوبی از شرایط دارد.

وی ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش برنامه‌های خوبی جهت برطرف چالش‌ها و پرسشها این وزارتخانه‌ ارائه داد که امیدواریم‌ جهت تحقق آن تلاش کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات‌ مجلس تصریح کرد: آموزش و پرورش نهاد بزرگی بوده و پرسشها آن نیز به همین نسبت بزرگ و حل آن نیاز به وقت دارد، آیا که بعضی از پرسشها جهت سنوات گذشته بوده است.

ضرورت بهره‌گیری نیرو‌های اجرایی کارآمد در آموزش و پرورش

بزرگترین‌ مطالبه‌ در وزارت آموزش و پرورش

ساداتی‌نژاد با اشاره به حل پرسشها آموزش و پرورش نیاز به عزم ملی دارد، بیان کرد: وزیر تازه آموزش و پرورش فردی مشورت‌پذیر با توان اجرایی اوج بوده که می‌تواند با کمک تیم اجرایی‌ کارآمد فعالیت قابل قبولی داشته باشد.

وی با بیان اینکه ارتباط وزیر شرکت برنامه‌ و بودجه به حل پرسشها مالی کمک می‌کند، اظهار کرد: بزرگترین‌ مطالبه‌ در آموزش و پرورش پرسشها مالی و نیروی انسانی بوده که با توجه به شرایط‌ وزیر تازه امکان گشایش در این زمینه وجود دارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات‌ مجلس، یادآور شد: با تجربه‌ و عملکردی که وزیر تازه آموزش و پرورش‌ داشته ‌می‌تواند به دور از حواشی‌ و معقولانه به حل پرسشها بپردازد.

انتهای پیام/

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از ضرورت بهره‌گیری نیرو‌های اجرایی کارآمد در آموزش و پرورش خبر داد.

واژه های کلیدی: برنامه | کمیسیون | تحقیقات | آموزش | برنامه | تعلیم و تربیت | اخبار آموزش و پرورش | وزیر آموزش و پرورش دولت دوازدهم


برچسب ها: , , , , , ,