معاون برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: مجو‌زی جهت دریافت پول از معلمان در دوره‌های ضمن خدمت وجود ندارد.

اخذ وجه جهت برگزاری دوره‌ ممنوع است ، سرانه 40 ساعتی دوره‌های ضمن خدمت جهت معلمان

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورشگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ ابوالقاسم حدا‌دی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در دیدار با اصحاب رسانه در خصوص روند برگزاری دوره‌های ضمن خدمت معلمان اظهار کرد: ارتقاء سطح دانش و مهارت معلمان از اهداف برگزاری این دوره‌ها است.

وی ادامه داد: فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و‌احدهایی جهت اصلاح روند صلاحیت‌های حرفه‌ای در قالب دوره‌های کار‌آموزی و کا‌رورزی می‌گذرانند و جهت سایر معلمان دوره‌های ضمن خدمت تشکیل می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: هر سال ۴۰ ساعت دوره ضمن خدمت جهت معلمان در نظر گرفته می‌شود و این سرانه به جز ساعات در نظر گرفته شده است جهت آموزش کتاب‌های جدید‌التألیف است ولی جهت دوره‌های آموزش کتب جدید‌ التألیف به طور میانگین ۱۲۰ ساعت آموزشی در نظر گرفته شده است و تمامی معلمان مربوطه ملزم به شرکت در این دوره هستند.

اخذ وجه جهت برگزاری دوره‌ ممنوع است ، سرانه ۴۰ ساعتی دوره‌های ضمن خدمت جهت معلمان

حد‌ادی در مورد اخذ وجه جهت دوره‌های ضمن خدمت معلمان بیان کرد: هیچ مجو‌زی جهت دریافت پول وجود ندارد و این دوره‌ها کاملاً رایگان برگزار می‌شود در مورد مدارک غیردولتی‌ نیز مؤ‌سسان مبلغ دوره‌های ضمن خدمت را می‌پردازند.

وی به شیوه برگزاری دوره‌ها اشاره کرد و گفت: این دوره‌ها به صورت کلاس‌های حضوری، نیمه‌حضوری و مجازی برگزار می‌شود و آزمون آن به صورت حضوری و غیرحضوری‌ برگزار می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: جهت سال تحصیلی ۹۷-۹۶ شورای برنامه‌ریزی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار شد و راهبردهای آموزش و پرورش شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران تدوین و در اختیار شورای برنامه‌ریزی قرار گرفته است تا اهداف و وظایف معاونت‌های متفاوت را مشخص کنند.

حد‌ادی با بیان اینکه در برنامه‌ریزی‌ها به دنبال اجرایی کردن اسناد اوج دستی به خاص سند تحول بنیادین هستیم اظهار کرد: با توجه به ظرفیت مالی و زمانی به اجرای برنامه‌ها می‌پردازیم.

معاون برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: مجو‌زی جهت دریافت پول از معلمان در دوره‌های ضمن خدمت وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه برنامه واقع ‌بینانه‌ای جهت سال تحصیلی آینده در نظر گرفته شده است هست، یادآور شد: نشانه تمامی این برنامه‌ها ارتقاء سطح کمی و کیفی امور تربیتی و آموزشی دانش‌آموزان است.

انتهای پیام/

جزئیات برگزاری دوره های ضمن خدمت جهت معلمان

واژه های کلیدی: برنامه | آموزشی | برگزاری | ایران | آموزش | معلمان | برنامه | معلمان


برچسب ها: , , , , ,