وزیر آموزش و پرورش راجع به حضورش در کابینه دوزادهم گفت: به دکتر روحانی دلایل عدم حضورم در کابینه دوازدهم را گفته‌ام.

در بخش پیش دبستانی استخدام نداریم ، دلایل عدم حضورم در کابینه را به رییس‌جمهور گفته‌ام

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه گردهمایی مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معاونین آموزش ابتدایی در جمع خبرنگاران راجع به حضورش در کابینه دوزادهم اظهار کرد: به آقای روحانی دلایلم را گفته‌ام که به چه علت در کابینه دوازدهم حضور نخواهم داشت.

وی درباره استخدام نیرو‌های قراردادی که بیش از ۱۵ سال سابقه دارند، گفت: قبلا بار‌ها اعلام کرده‌ایم که استخدام از طریق آزمون استخدامی انجام می‌شود، لیکن نیروی انسانی جهت ما اهمیت دارد و افراد باید از طریق آزمون استخدامی و اخذ صلاحیت‌های مورد نیاز وارد نظام اموزش و تربیت شوند.

وی در مورد وضعیت استخدام نیرو‌های قراردادی گفت: همانطور که قبلاً هم به این مورد اشاره شده است بحث نیروی انسانی از اهمیت بسزایی برخوردار است و نیرو‌های قراردادی می‌توانند از طریق آزمون استخدامی جهت ورود به آموزش و پرورش و استخدام خود اقدام کنند.

در بخش پیش دبستانی استخدام نداریم ، دلایل عدم حضورم در کابینه را به رییس‌جمهور گفته‌ام

دانش‌آشتیانی با اشاره به اینکه نیروی انسانی آموزش و پرورش باید صلاحیت مورد نیاز را داشته باشد، گفت: افرادی با پیشینه مناسب و سابقه مرتبط باید به این حوزه وارد شوند.

وی در خصوص وضعیت استخدام نیرو‌های پیش‌دبستانی تصریح کرد: در بخش پیش‌دبستانی استخدام نداریم، ولی نظارت بر محتوای آموزشی را مورد توجه قرار دادیم و این مسئله به شکل غیردولتی انجام می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش در مورد اهداف تفاهم‌نامه مشترکی که با کانون پرورشی فکری منعقد شده، یادآور شد: این مسئله یک تفاهم‌نامه مشترک است تا از پتانسیل کانون پرورشی فکری جهت دانش‌آموزان بهره‌گیریم و مواد ارزشمندی جهت نظام آموزشی در آن وجود دارد البته باید مربیان پیش‌دبستانی و معلمان ابتدایی نیز به گونه‌ای هدایت شوند که بتوانند خودشان فعالیت‌هایی از قبیل قصه‌گویی را جهت نوآموز‌ان انجام دهند و امیدواریم این فرآیند استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/

وزیر آموزش و پرورش راجع به حضورش در کابینه دوزادهم گفت: به دکتر روحانی دلایل عدم حضورم در کابینه دوازدهم را گفته‌ام.

ولی و اگرهای حضور دانش آشتیانی در دولت دوازدهم

واژه های کلیدی: آزمون استخدامی | استخدام | آموزشی | آموزش | اخبار آموزش و پرورش | آزمون استخدامی | وزیر آموزش و پرورش | دانش آشتیانی


برچسب ها: , , , , , ,