معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی به بیان شرح دوره‌های مهارت‌آموزی در دانشگاه شهید رجایی پرداخت و گفت: ثبت‌نام دوره از هفدهم تیرماه شروع می‌شود.

شروع ثبت‌نام دوره از ۱۷ تیر ماه ، جزئیات دوره‌های مهارت‌آموزی در دانشگاه شهید رجایی

علی پورکمالی انارکی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید رجایی در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ در مورد برنامه آموزشی این دانشگاه جهت دوره‌های مهارت‌آموزی عنوان کرد: دوره آموزشی جهت مهارت‌آموزان دوره فنی‌حرفه‌ای که قریب به یک هزار و ۱۰۰ نفر را مشمول بر می‌شود در نظر گرفته شده است است.

وی ادامه داد: این افراد در شغل هنرآموز جهت تدریس همچنین تکنسین هنرستان‌ها آموزش می‌بینند و در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد هستند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی بیان کرد: ثبت‌نام دوره‌ها از هفدهم تیرماه جهت مهارت‌آموزان با مراجعه به سایت دانشگاه و آپلود مدارک شروع می‌شود و براساس برنامه‌ریزی دوره‌ها در دو بخش حضوری و غیر حضوری برگزار می‌شود.

شروع ثبت‌نام دوره از ۱۷ تیر ماه ، جزئیات دوره‌های مهارت‌آموزی در دانشگاه شهید رجایی

پورکمالی انارکی با بیان اینکه دوره‌های غیر حضوری به صورت اینترنتی جهت مهارت‌آموزان ارائه می‌شود گفت: درعین برگزاری این دوره‌ها کلاس‌هایی جهت برطرف اشکال در نظر گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد: از هفته دوم مرداد ماه تا آخر شهریور دوره‌های عملی در ۳ الی ۴ هفته جهت مهارت‌آموزان برگزار می‌شود که افراد باید به طور حضوری در دوره‌ها شرکت کنندو جهت این منظور ۵ روز در کشور در نظر گرفته و اکنون در حالی مشورت جهت این تقسیم‌بندی هستیم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی با اشاره به اینکه از هفته دوم شهریور ماه آزمون‌های اینترنتی و حضوری برگزار می‌شود، افزود: افراد در شرایطی که حائز امتیاز مورد نیاز باشد به مرکز آموزش نیروی انسانی معرفی می‌شوند.

وی تصریح کرد: دوره کارورزی از مهرماه تا آخر بهمن جهت مهارت‌آموزان در منطقه خدمت آن‌ها تحت پوشش اساتید مجرب اجرا می‌شود و بعد از این مرحله نیز آزمون به عمل آمده و نتیجه های در فروردین ۹۷ مشخص می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی به بیان شرح دوره‌های مهارت‌آموزی در دانشگاه شهید رجایی پرداخت و گفت: ثبت‌نام دوره از هفدهم تیرماه شروع می‌شود.

پورکمالی با بیان اینکه احکام مهارت ‌آموزان از مهر ۹۶ صادر می‌شود گفت:، ولی احکام به صورت مشروط بوده و بعد از قبولی در آزمون نهایی به صورت قطعی در می‌آید.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی در مورد اوضاع پرداخت هزینه‌های دوره یادآور شد: امسال با پیگیری دانشگا‌ه‌های مجری طرح و آموزش و پرورش شهریه اجرای دوره از داوطلبان اخذ نمی‌شود، ولی جهت اسکان و هزینه‌های رفاهی داوطلبان باید مبلغی را پرداخت کنند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: دانشگاه | اینترنتی | برنامه | آموزشی | برگزاری | آموزش | برنامه | دانشگاه شهید رجایی


برچسب ها: , , , , , ,