مدیر کل آموزش و پرورش پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به اوضاع عضویت دانش‌آموزان گفت: جهت طرح سنجش نوآموزان باید ارتباط بین سامانه سناد و سنجش برقرار باشد تا دانش‌آموزان امکان استفاده از طرح را پیدا کنند.

اجرای طرح سنجش نوآموزان بر اساس سامانه سناد ، جزئیات عضویت دانش‌آموزان جهت سال تحصیلی آینده

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورشگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ علیرضا کمرئی مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت کشور عزیزمان ایران در خصوص اوضاع عضویت دانش آموزان جهت سال تحصیلی آینده اظهار کرد: با توجه به اینکه سیاست تفحیص اختیار در آموزش و پرورش مورد توجه قرار گرفته بر این اساس عضویت دانش آموزان و نقل و انتقالات معلمان به استان ها واگذار شده است تا در این زمینه تدابیر مورد نیاز اندیشیده شود.
وی ادامه داد: ستادهای مربوط به عضویت را تشکیل دادیم و این ستادها در دو شکل مهم و فرعی فعالیت دارند همچنین زمینه دسترسی به میز هدایت ایجاد شده است تا مراجعان بدون کمترین مشکلی جهت عضویت اقدام کنند و پاسخگویانی جهت سوالات وجود داشته باشد.

عبارات مهم : اجرای طرح – آموزشی

مدیر کل آموزش و پرورش پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: فرآیند عضویت در مورد پایه اول ابتدایی از این روزها شروع شده است و با توجه به اینکه باید بین سامانه سناد و سنجش ارتباط ایجاد شود یکی دو روز تاخیر در روند عضویت را شاهد بوده ایم.
کمرئی افزود: جهت اجرای طرح سنجش نوآموزان باید در سامانه سناد اسم دانش آموز وارد شده است باشد و بعد از این مرحله بر اساس با توجه به اینکه پایگاه ها آماده اجرای طرح هستند فعالیت عضویت و سنجش عملیاتی می شود.
وی تصریح کرد: علاوه بر نوآموزان اول ابتدایی امکان سنجش نوآموزان پیش دبستانی وجود دارد که جهت مقطع پیش دبستانی وقت اجرای سنجش دیرتر از نوآموزان ابتدایی اجرایی می شود.
مدیر کل آموزش و پرورش پایتخت کشور عزیزمان ایران یادآور شد: تا آخر مرداد ماه وقت عضویت تمامی دانش آموزان به مقاطع متفاوت وجود دارد و بعد از این مرحله نیازسنجی های مورد نیاز انجام شده است تا کلاس های درس از نظر تامین نیرو و فضای آموزشی آمادگی کامل داشته باشند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: اجرای طرح | آموزشی | ایران | آموزش | فعالیت | آموزش و پرورش | ثبت نام دانش آموزان | سامان سناد


برچسب ها: , , , , , , ,