مدیر کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش از تمدید مهلت عضویت اینترنتی کتب درسی تا ۳۱ مرداد خبر داد.

ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی تا ۳۱ مرداد تمدید شد

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ لیدا نیک‌روش مدیر کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ۱۵ مرداد آخرین روز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی اعلام شده است بود، گفت: این وقت تا ۳۱ مرداد ماه تمدید شد.

وی افزود: احتمال دارد تا در شهریور ماه یک یا دو هفته مجدداً سایت جهت ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی باز شود، ولی مدیران مدارس از ۱۸ مرداد به این سایت دسترسی خواهند داشت و می‌توانند دانش‌آموزان را به صورت گروهی ثبت‌نام کنند ضمن اینکه خود دانش‌آموزان هم به صورت فردی امکان عضویت تا ۳۱ مرداد ماه را خواهند داشت.

ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی تا ۳۱ مرداد تمدید شد

نیک‌روش با اشاره به آمار عضویت الکترونیکی کتب درسی دانش‌آموزان ابتدایی پایتخت کشور عزیزمان ایران و پیش دانشگاهی کشور، خاطرنشان کرد: تاکنون ۴۳۰ هزار دانش‌آموز دبستانی پایتخت کشور عزیزمان ایران و بیش از ۱۱۰ هزار دانش‌آموز پیش دانشگاهی کشور در سامانه ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی نام نویسی کرده اند.

وی افزود: علت پایین بودن ثبت‌نام در دوره پیش دانشگاهی این است که معمولاً در پیش دانشگاهی، ثبت‌نام گروهی انجام می‌شود و به علت عوض کردن رشته و برگزاری امتحانات شهریور ممکن است که ثبت نام‌ها در شهریور زیاد شود.

مدیر کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش با ارزیابی از ثبت‌نام الکترونیکی کتب درسی جهت نخستین بار در کشور، گفت: جهت سال نخست خیلی خوب بود و فکر نمی‌کردیم بیش از ۵۰۰ هزار عضویت داشته باشیم ولی تلاش می‌کنیم در سال‌های آینده پرسشها احتمالی را هم برطرف کنیم.

نیک‌روش تأکید کرد: عضویت اینترنتی کتب درسی جهت دانش‌آموزان ابتدایی پایتخت کشور عزیزمان ایران و پیش دانشگاهی سراسر کشور تا ۳۱ مرداد ماه تمدید شد و علاقه‌مندان می‌توانند به سایت اینترنتی www.irtextbook.com مراجعه و نسبت به عضویت کتاب‌های مورد نظر اقدام کنند.

مدیر کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش از تمدید مهلت عضویت اینترنتی کتب درسی تا ۳۱ مرداد خبر داد.

انتهای پیام/

تمدید مهلت عضویت انترنتی کتب درسی

واژه های کلیدی: الکترونیکی | شهریور ماه | اینترنتی | آموزشی | ایران | آموزش | اخبار آموزش و پرورش | مدارس


برچسب ها: , , , , , , ,