رئیس شرکت نهضت سوادآموزی گفت: بعد از برگزاری آزمون توانمندسازی نقاط ضعف و قوت ارزیابی شده است و جهت برطرف آن‌ها اقدام می‌شود.

تحلیل نتیجه های دوره توانمندسازی آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی جهت برطرف پرسشها

علی باقرزاده‌ مدیر شرکت نهضت‌ سوادآموزی‌ در گفت‌ و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورشگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ در مورد دوره‌های توانمندسازی‌ آموزش‌دهندگان و برگزاری آزمون این دوره‌ها اظهار کرد: بیش از ۳۳۰ فیلم روی پورتال‌ جهاد دانشگاهی جهت آموزش‌دهندگان بارگذاری‌ شده است و سایر فیلم‌ها نیز به تدریج روی سایت قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: آزمون دوره‌های توانمندسازی‌ آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی قرار بود تا آخر مرداد ماه برگزار شود که با تقاضای آموزش‌دهندگان به تأخیر افتاد و شهریور‌ ماه روند برگزاری آزمو‌ن‌ها مشخص می‌شود.

رئیس شرکت نهضت‌ سوادآموزی‌ گفت: آموزش‌دهندگان جهت برگزاری آزمون می‌توانند وقت و مکان انتخابی خود را داشته باشند و این آزمون‌ها با همکاری جهاد دانشگاهی و شعب آن در سراسر کشور انجام می‌شود.

تحلیل نتیجه های دوره توانمندسازی آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی جهت برطرف پرسشها

باقرزاده‌ با بیان اینکه تا آخر شهریور ماه مراحل آزمون و صدور گواهی‌ انجام می‌شود، تصریح کرد: از مهر ماه جهت پذیرش افراد تازه اقدام می‌کنیم؛ همچنین ارزیابی‌ روی نتیجه های آزمون قبلی انجام می‌شود و در موار‌دی که شرایط علمی مناسب نبوده دوره‌های جبرانی برگزار خواهد شد.

رئیس شرکت نهضت سوادآموزی‌ افزود: در آزمون ۱۵ درس وجود دارد که جهت هر کدام از آن تعدادی سؤال‌ داریم و نمره میانگینی‌ از آن استخراج کرده که آموزش‌های جبرانی بعدی مبتنی بر آن خواهد بود که البته در هر استان این دروس ممکن است متفاوت باشد.

وی در مورد نشانه گذاری‌ جهت جذب آموزش‌دهندگان در دوره‌های توانمندسازی‌ بعدی یادآور شد: هنوز تعداد مهم مشخص نشده چراکه معلوم نیست چه تعداد جهت سال آینده قصد همکاری داشته ولی قطعاً دوره آتی سرعت کار زیاد خواهد بود و هزینه‌ها کم کردن می‌یابد، چراکه فیلم‌های آموزشی از پیش تعیین شده است می‌تواند به آسانی در دسترس‌ آموزش‌دهندگان قرار گیرد.

انتهای پیام/

رئیس شرکت نهضت سوادآموزی گفت: بعد از برگزاری آزمون توانمندسازی نقاط ضعف و قوت ارزیابی شده است و جهت برطرف آن‌ها اقدام می‌شود.

جزئیات وقت اجرای آزمون دوره‌های توانمندسازی آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی

واژه های کلیدی: نهضت سوادآموزی | شهریور ماه | آموزشی | برگزاری | آموزش | همکاری | باقرزاده | سازمان نهضت سوادآموزی


برچسب ها: , , , , , , ,