دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان از تشکیل سلسله اقداماتی در قالب تشکیل اتاق‌های دوستی بین اعضای انجمن اسلامی دانش آموزان کشور عزیزمان ایران با دانش آموزان سایر کشور‌ها خبر داد.

ایجاد اتاق‌های دوستی میان دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی و سایر کشور‌ها

حامد علامتی دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در گفت وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورشگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ در مورد توسعه این انجمن در بین دانش آموزان اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیداری که با اعضای انجمن های اسلامی سراسر کشور در یکم اردیبهشت ۱۳۹۵ داشتند؛ تاکید فرمودند که انجمن های اسلامی باید دایره تاثیر خود را زیاد کردن دهد و جهت دستیابی به این مهم، چند مسئله در دستور کار قرار داریم.
وی ادامه داد: زیاد کردن کمی انجمن های اسلامی از راه های تاسیس انجمن اسلامی در مقطع متوسطه اول، تاسیس انجمن اسلامی در مدارسی که تاکنون انجمن اسلامی نداشته اند، زیاد کردن اعضای انجمن اسلامی با گسترش چارت انجمن اسلامی و عضوگیری عمومی از بین دانش آموزان در دستور کار قرار گرفت.

عبارات مهم : سینمایی – برنامه

علامتی بیان کرد: زیاد کردن تنوع برنامه های فرهنگی تربیتی که بتواند ذائقه های متفاوت را پوشش دهد از دیگر طرح های موردنظر هست، به عنوان مثال در زمینه پرسشها هنری تشکیل گروه های سرود و تئاتر در متوسطه اول در دستور کار قرار گرفته هست، همچنین برنامه هایی مثل سینما مدرسه که نمایش فیلمهای سینمایی فاخر در مدارس با هماهنگی تهیه کنندگان سینما است برگزار می شود.
دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با بیان اینکه در زمینه بین المللی از گذشته سلسله اقداماتی در قالب تشکیل اتاق های دوستی بین اعضای انجمن اسلامی دانش آموزان کشور عزیزمان ایران با دانش آموزان سایر کشور ها انجام می شد، گفت: طی چند سال گذشته نیز ذیل آرزوی بزرگ قدس کلوب بین المللی دانش آموزان ضد صهیونیسم تشکیل شده است است که در اینترنت این دانش آموزان را به هم متصل کرده است.
علامتی یادآور شد: در روزهای اخیر نیز، میزبان نمایندگانی از حزب الله لبنان بودیم تا از تجربه های همدیگر در زمینه پرسشها تشکیلاتی و محتوایی بهره مند شویم.
انتهای خبر /

واژه های کلیدی: سینمایی | برنامه | سینما | دوستی | ایران | انجمن | اسلامی | دانش آموز


برچسب ها: , , , , , , ,