مدیرکل امور فرهنگی هنری وزارت آ‌موزش و پرورش از ایجاد قریب به ۲۵ هزار پایگاه جهت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در امسال خبر داد.

آمادگی ۲۵ هزار پایگاه جهت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان

مهدی علی اکبر زاده مدیرکل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورشگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ در خصوص برنامه های در نظر گرفته شده است جهت اوقات فراغت دانش آموزان اظهار داشت: با توجه به ارزیابی های انجام شده است امسال در نظر داریم قریب به ۲۵ هزار پایگاه جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان ایجاد کنیم.
وی ادامه داد: دو سال گذشته این رقم ۱۷ هزار بود که سال گذشته آن را به ۲۲ هزار پایگاه زیاد کردن دادیم و با توجه به استقبال انجام شده است امسال زیاد کردن تعداد پایگاه ها را در دستور کار قرار دادیم.

عبارات مهم : آموزش

مدیرکل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال سال کارآفرین نامگذاری شده است بنابراین برنامه های تابستانی و دوره های در نظر گرفته شده است در پایگاه های اوقات فراغت دانش آموزی حول این محور فعالیت می کنند.
وی با بیان اینکه مدارس، کانون های فرهنگی – تربیتی، هنرستان ها و سالن های ورزشی جزو پایگاه های در نظر گرفته شده است جهت دانش آموزان هستند، گفت: از نهادهای مرتبط با فعالیت های دانش آموزی مانند شرکت فنی حرفه ای، وزارت ارشاد، شرکت تبلیغات اسلامی و نهادهایی از این قبیل جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان استفاده می شود.
علی اکبر زاده یادآور شد: آموزش دهندگان در پایگاه ها با رویکرد کارآفرین برنامه هایی را جهت دانش آموزان در نظر گرفته و آموزش می دهند، همچنین تلاش داریم نواقصی که در سال های گذشته وجود داشته برطرف شود.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: آموزش | اوقات فراغت | اوقات فراغت دانش آموزان | آموزش و پرورش | کانون های فرهنگی تربیتی | امور فرهنگی در مدارس |


برچسب ها: , , , , ,