معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آماده سازی مدارس از تأمین اعتبار جهت تجهیز هنرستان‌های کشور خبر داد.

اعتبار مورد نیاز جهت تجهیز هنرستان‌ها تامین شده است است ، آماده‌سازی مدارس جهت استقرار پایه یازدهم

علی زرافشان‌ معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در گفت‌ و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ راجع به برنامه‌های در نظر گرفته شده است جهت شروع سال تحصیلی تازه اظهار کرد: مدارس با توجه به اینکه هر سال در پروژه مهر همکاری مشترکی جهت فعالیت در امر بازگشایی مدارس انجام می‌دهند امسال نیز کمیته‌های برنامه‌ریزی استان‌ها شروع به کار کرده اند و جهت سال تحصیلی آینده برنامه‌های مورد نیاز در نظر گرفته شده است است.

وی ادامه داد: امسال استقرار پایه یازدهم در مدارس انجام می‌شود و بخش‌های متفاوت جهت این مسئله برنامه ریزی‌های مورد نیاز را انجام داده‌اند که مشمول بر آماده‌سازی کتاب‌های درسی، تأمین نیروی انسانی مورد نیاز و آماده‌سازی فضای مناسب آموزشی است.

معاون آموزش متوسطه با اشاره به اینکه در سال تحصیلی تازه با توجه به شعار سال تحرک قابل توجهی در حوزه آموزش‌های مهارتی انجام می‌شود، گفت: برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و مصوبات آن در حوزه این آموزش‌های ابلاغ شده است است.

اعتبار مورد نیاز جهت تجهیز هنرستان‌ها تامین شده است است ، آماده‌سازی مدارس جهت استقرار پایه یازدهم

وی در مورد بحث تجهیز هنرستان‌ها تصریح کرد: با شرکت برنامه‌ و بودجه در خصوص این عنوان مذاکر‌اتی داشتیم که بر این اساس ردیف بودجه ۵۴ میلیاردی در اختیار هنرستان‌ها قرار می‌گیرد و در تلاش هستیم این مسئله هر چه سریعتر تحقق یابد.

زرافشان‌ به عنوان تخصیص ۲ درصد مبلغ حاصل از فروش گاز اشاره کرد و یادآور شد: مناقصه این مسئله انجام شده است و مبلغ آن برای تجهیز هنرستان‌ها استفاده خواهد شد همچنین ۲۰۰ میلیارد وام مورد توجه قرار گرفته که اکنون معاونت توسعه و پشتیبانی در حال اجرای مراحل آن است.

انتهای پیام/

سرانجام تجهیز هنرستان ها به کجا رسید؟

واژه های کلیدی: برنامه ریزی | برنامه | آموزشی | آموزش | برنامه | آموزش و پرورش | هنرستان ها | سال تحصیلی آینده


برچسب ها: , , , , , ,