پرسشنامه رابطه بین کیفیت خدمات اعتماد، ارزش ادراک شده، رضایت و وفاداری مشتریان با هدف بررسی رابطه آنها با یکدیگر است. هر کدام از مواردی که ذکر شد نقش موثری در جذب مشتری و سود آن سازمان دارد. رقابت سازمان ها بر سر انتخاب بهتر آنها، یکی از موارد ذکر شده است. برای دانلود این پرسشنامه از سایت گزینه ها اقدام کنید.
راه های جذب مشتری چگونه است؟
بسیاری از سازمان ها به دنبال راهی برای جذب مشتری وفادار و همچنین جلب رضایت آنها هستند
اما سوال مهم این هست که با رعایت کدام موارد (کیفیت خوب، به دست آوردن اعتماد، جلب رضایت و…) میتوانیم باعث جذب مشتری بیشتر و در نهایت افزایش سود سازمان شویم؟؟
هدف طراحی پرسشنامه رابطه بین کیفیت خدمات
هدف طراحی این پرسشنامه بررسی این دو موضوع و همچنین نشان دادن برتری یکی از آنها نسبت به دیگری است، که می توان با استفاده از این پرسشنامه کیفیت خدمات را بررسی کرد.
باورهای مردم در زمینه کیفیت خدمات
برخی از آنها بر این باورند که این رضایت مشتری است که در نهایت منجر به کیفیت محصول یا خدمات می شود.
عده ای دیگر بر این باورند که کیفیت خدمات باعث رضایت مشتری و وفاداری آن نیز میشود.
برخی دیگر باور دارند که به دست آوردن اعتماد مشتری با هر روش ممکن، موجب سود بیشتر و جذب مشتری بیشتر میشود.
و همچنین برخی از سازمانها و مغازهداران سعی در برانگیختگی احساسات مشتریان دارند، به عنوان مثال سعی می کنند بیشتر از رسیدگی به کیفیت محصول خود به محیط فیزیکی که در آن کار می کنند رسیدگی کنند و یا حتی با ساخت تبلیغات جذاب، مشتری بیشتری را جذب محل کار خود کنند.
نتیجه پرسشنامه رابطه بین کیفیت خدمات نشان میدهد کیفیت خدمات است که در نهایت باعث جلب اعتماد و وفاداری مشتریان و همچنین رضایت آنها می شود.
دیدگاهتان را بنویسید