مشاور عالی شرکت سنجش با اشاره به آخرین وقت دریافت کارت کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۶ گفت: تاکنون بیش از ۶۸۴ هزار داوطلب کارت کنکور ارشد خود را دریافت کرده‌اند.

۶۸۴ هزار نفر کارت کنکور کارشناسی ارشد دریافت کردند

حسین توکلی در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهیگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ با اشاره به اینکه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۶ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ اردیبهشت ماه برگزار می شود و داوطلبان می توانند با ورود به سایت شرکت سنجش به نشانی www.sanjesh.org و درج مشخصات داوطلبی و پرونده خود کارت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.
مشاور عالی شرکت سنجش با اشاره به آخرین وقت دریافت کارت کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۶ گفت: داوطلبان تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه وقت دارند با ورود به سایت سنجش کارت خود را به همراه برگه راهنما پرینت بگیرند.

عبارات مهم : داوطلب

وی افزود: تعداد ۸۷۸ هزار و ۳۸۸ داوطلب در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین بیست و دومین المپیاد علمی دانشجویی عضویت کرده اند. از این میان، تعداد ۴۳۰ هزار و ۶۶ نفر زن و ۴۴۸ هزار و ۳۲۲ نفر مرد هستند.
توکلی عنوان کرد: از تعداد ۸۷۸ هزار و ۳۸۸ داوطلب، تعداد ۷۱ هزار و ۷۷۴ داوطلب علاوه بر گزینش کدرشته امتحانی اول، علاقمندی خود را نیز به کد رشته امتحانی دوم اعلام کرده اند. در مجموع جهت داوطلبان عضویت کننده و علاقمندان به کدرشته امتحانی دوم ۹۵۰ هزار و ۱۶۲ کارت صادر شده است است.
وی اضافه کرد: از تعداد ۹۵۰ هزار و ۱۶۲ کارت صادره، تعداد ۴۶۲ هزار و ۵۶۵ کارت جهت داوطلبان زن و ۴۸۷ هزار و ۵۹۷ کارت جهت داوطلبان مرد صادر می شود.
مشاور عالی شرکت سنجش گفت: از تعداد ۸۷۸ هزار و ۳۸۸ داوطلب در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ تا ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۹۶ تعداد ۶۸۴ هزار و ۳۸۵ نفر معادل ۷۷.۹۹ درصد داوطلبان از کارت خود پرینت تهیه کردند.
توکلی اظهار داشت: جهت داوطلبانی که در دو کدرشته عضویت کرده اند دو کارت ورود به جلسه آزمون صادر شده است است و توصیه می شود این دسته از داوطلبان دو کارت ورود به جلسه آزمون را پرینت بگیرند.
مشاور عالی شرکت سنجش تصریح کرد: آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین نخستین مرحله بیست و دومین المپیاد علمی دانشجویی جهت داوطلبان ۱۳۲ کدر شته امتحانی در صبح و بعد از ظهر پنجشنبه و جمعه روزهای ۷ و ۸ اردیبهشت در ۶۸ شهرستان و ۱۸۵ حوزه امتحانی جهت ۶ گروه آموزشی برگزار می شود.
وی یادآور شد: شروع فرآیند برگزاری آزمون صبح ها از ساعت ۷: ۳۰ و بعدازظهر ها از ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) هست. درب حوزه های امتحانی صبح ها راس ساعت ۷:۰۰ و بعد از ظهر ها راس ساعت ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد؛ لذا بعد از بسته شدن در سالنهای امتحانی از ورود داوطلبان به حوزه امتحانی، ممانعت به عمل خواهد آمد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: داوطلب | دانشگاه | دانشگاه | اردیبهشت | داوطلبان | کارشناسی ارشد ناپیوسته | آزمون | کنکور ارشد ۹۶


برچسب ها: , , , , , ,