مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور گفت: تاکنون بیش از ۱۱۵ هزار نفر و ۷۸۹ داوطلب مجاز در آزمون دکتری ۹۶ گزینش رشته کرده اند که این میزان معادل ۵۸ درصد افراد مجاز هست.

امکان ویرایش تا شنبه ، ۵۸ درصد داوطلبان دکتری گزینش رشته کردند

حسین توکلی مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهیگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ گفت: از میان شرکت کنندگان در آزمون دکتری تعداد ۱۹۹ هزار و ۳۰۳ داوطلب مجاز به گزینش رشته شدند که تاکنون تعداد ۱۱۵ هزار و ۷۸۹ نفر نسبت به تکمیل فرم گزینش رشته خود اقدام کرده اند که توصیه می شود سایر داوطلبان سریع تر نسبت به گزینش رشته خود اقدام کنند.
وی افزود: به منظور فراهم کردن تسهیلات مورد نیاز جهت داوطلبان مجاز به گزینش رشته آزمون دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) ۹۶ و پذیرش در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی که تاکنون گزینش رشته نکرده اند این وقت تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۶ تمدید شده است است.

عبارات مهم : حسین توکلی – دانشگاه

توکلی اظهار داشت: داوطلبانی که تاکنون عضویت کرده اند نیز می توانند تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۶ با توجه به اطلاعیه و اصلاحیه های دفترچه راهنما نسبت به ویرایش فرم گزینش رشته خود اقدام کنند.
مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان مجاز به گزینش رشته جهت پذیرش در کدرشته محل های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی تا وقت اعلام شده است می توانند به سایت شرکت سنجش مراجعه و با مطالعه دقیق دفترچه گزینش رشته و اصلاحات آن نسبت به گزینش ۵۰ کدرشته محل از میان کدرشته های تحصیلی (در صورت موجود بودن) به ترتیب اولویت علاقه در فرم گزینش رشته اینترنتی اقدام کنند.
توکلی تصریح کرد: داوطلبان مجاز به گزینش رشته علاقمند به گزینش کدرشته های تحصیلی دانشگاه آزاد، باید جهت گزینش رشته به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کنند و بر اساس دفترچه های این دانشگاه، نسبت به تکمیل فرم گزینش رشته خود اقدام کنند.
وی یادآور شد: اسامی معرفی شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی) همراه با برنامه زمانی مراجعه به دانشگاه های مجری در هفته اول خرداد ماه ۹۶ از طریق پایگاه اطلاع رسانی این شرکت منتشر خواهد شد.
انتهای خبر/

واژه های کلیدی: حسین توکلی | دانشگاه | داوطلبان | اردیبهشت | دانشگاه | آموزش | اسلامی | سازمان سنجش


برچسب ها: , , , , , ,