رئیس دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: با تصویب ساخت شهر دانش به وسیله دولت و مجلس امیدواریم گشایش‌هایی در بحث مالی طی امسال صورت گیرد.

ساخت ساختمان‌های سبز در شهر دانش ، چیتگر، محل احداث شهر دانش دانشگاه تهران

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهیگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ محمود نیلی احمد آبادی مدیر دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران در مراسم در مراسم افتتاحیه و دیدار از نمایشگاه و دستاوردهای ۳۰ شرکت مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، اظهار داشت: دانشگاه های کشور در بسیاری از زمینه های تأمین نیروی انسانی موفق بودند، ولی دانشگاه ها فعالیت هایی دارند که در کشور عزیزمان ایران مغفول مانده است که میتوان به حضور در جامعه در قالب ارتباط با صنعت اشاره کرد.

عبارات مهم : دانشجویان – دانشگاه

وی افزود: دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران جزو نخستین دانشگاه هایی است که پارک علم و فناوری در آن تشکیل شد، ولی توصیه مهم این است که باید شرکت ها را براساس نیاز جامعه به یکدیگر ارتباط دهیم.
نیلی احمدآبادی بیان داشت: دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران هر سال یک هزار و ۲۰۰ دانشجوی دکتری پذیرش دارد و در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار دانشجوی دکتری در این دانشگاه تحصیل می کنند و سال گذشته بیش از ۳ هزار مقاله به وسیله دانشجویان ارائه شده است است.

رئیس دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: مکان دانشگاه بسیار مهم هست، پیشنهاداتی مطرح بود که دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران به چیتگر انتقال یافته شود، ولی نظر ما این بود که هویت دانشگاه از بین می رود، بنابراین شهر دانش را در همین محل ایجاد می کنیم که بخش بزرگی از شهر دانش متعلق به پارک علم و فناوری دانشگاه شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران است.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم که ایده شهر دانش را در پردیس کیش هم اجرا کنیم همچنین مجلس و دولت، طرح مکتوب مشخص دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت ایجاد شهر دانش را پذیرفته اند و امیدواریم امسال گشایش های مالی خاص ای رخ دهد تا بتوانیم به زودی شاهد رونمایی و تحول واقعی این طرح باشیم.

رئیس دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران یادآور شد: در شهر دانش ساختمان های سبز ایجاد می شود.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: دانشجویان | دانشگاه | فناوری | ارتباط | دانشگاه | تهران | ایران | دانشگاه تهران


برچسب ها: , , , , , ,