چهارمین دوره کشور عزیزمان ایران ۱۴۳۵ به همت قرارگاه شهید احمدی روشن معاونت علمی شرکت بسیج دانشجویی به مدت ۵ روز از تاریخ ۲۷ الی ۳۱ مرداد ماه در مازندران شهر رامسر برگزار شد.

چهارمین دوره کشور عزیزمان ایران ۱۴۳۵ برگزار شد

به گزارش حوزه دانشگاهیگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ چهارمین دوره کشور عزیزمان ایران ۱۴۳۵ به همت قرارگاه شهید احمدی روشن معاونت علمی شرکت بسیج دانشجویی به مدت پنج روز از تاریخ ۲۷ الی ۳۱ مرداد ماه در مازندران شهر رامسر برگزار شد.

عبارات مهم : استانی – آموزشی
در این دوره ۱۸۰ نفر از برادران بسیج دانشجویی سراسر کشور به خاص از دانشگاه های مهم با اولویت حضور معاونت علمی بسیج دانشجویی ها و سایر دانشجویان مستعد با گذراندن فرآیند مصاحبه؛ در این دوره آموزشی و مهارتی حضور یافتند.

محتوای آموزشی دوره نخبه پروری علمی در سه بخش که در روز دوم دوره، مبانی اقتصاد مقاومتی، گفتمان سازی و مطالبه گری تخصصی و جنگ اقتصادی، روز دوم با گروه بندی های استانی در حوزه های سلامت، کشاورزی، نظام پول و بانکی، انرژی، آموزش عالی؛ با پرسشها کلان این مباحث آشنا شده است و با انجام یکسری مهارت ها در قالب تیم های از قبل تعیین شده است ارزیابی صورت می پذیرفت.

در روز سوم به نکات جزئی تر حوزه های تعیین شده است در روز قبل پرداخته و با مهارت های متفاوت گروه ها مورد ارزیابی قرار می گرفتند و رده بندی می شدند.

در روز چهارم به دانشجویان یدر موضوعاتی همچون، قاچاق و مناطق آزاد، محیط زیست و آب و… با برگزاری کلاس و کارگاه و منابع مطالعاتی انتقال یافته می شد.

در روز آخر علاوه بر برگزاری کارگاه ایده های نقش آفرینی تخصصی از تیم های برتر تقدیر انجام شد.

در این دوره علاوه بر آموزش محتوایی در حوزه های متفاوت که پرسشها اساسی نظام هستند؛ به کار گروهی و فراگیری مهارت های متفاوت مانند نوشتن بیانیه، نامه، یاداشت، تهیه نشریه، تصویر نوشت، ساخت ویدئو و… نیز پرداخته شد.

لازم به ذکر هست؛ دومین نشست دبیران استانی قرارگاه شهید احمدی روشن نیز در مجاورت این دوره با رویکرد، آموزش محتواهای تازه و مبانی فکری امام خمینی(ره)، بازخوانی ماموریت ها، بررسی پرسشها و موانع پیش¬رو گفتمان سازی و مطالبه گری در سطوح متفاوت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

برگزاری چهارمین دوره کشور عزیزمان ایران ۱۴۳۵

واژه های کلیدی: استانی | آموزشی | برگزاری | تخصصی | ایران | آموزش | اخبار دانشگاهی | اخبار وزارت علوم


برچسب ها: , , , , , , ,