معاون آموزشی وزارت علوم گفت: به منظور ارتقای کیفی بخشنامه‌ای جهت ورود دروس متعدد به دانشگاه‌ها با نشانه شیوه‌های نوین آموزشی ارسال شده است هست.

شیوه آموزشی را باید از حالت سنتی خارج کنیم ، ورود دروس تازه به سرفصل های دانشگاهی

مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهیگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ در خصوص بکارگیری روش های نوین آموزشی در دانشگاه های کشور عنوان کرد: رویکرد ارتقای کیفی را در نظام آموزش عالی مورد توجه قرار دادیم و با توجه به اختیاری که به دانشگاه ها داده شده است بهره گیری از شیوه های نوین آموزشی و کیفیت بخشی جهت این مراکز فراهم می شود.

وی ادامه داد: از حدود ۶ ماه پیش بخشنامه ای را به دانشگاه های سراسر کشور ارسال کردیم و به موجب این بخشنامه دانشگاه ها می توانند جهت ارتقای سطح کیفی و بهره گیری از شیوه های نوین درس های متعددی را به صورت اختیاری و با احتساب در معدل دانشجویان گزینش کنند.

شیوه آموزشی را باید از حالت سنتی خارج کنیم ، ورود دروس تازه به سرفصل های دانشگاهی

معاون آموزشی وزارت علوم تصریح کرد: این راهکا ر به دانش افزایی و ارتقاء کیفی دانشگاه ها کمک کرده و می توانند شیوه های جدیدی را جهت دانشجویان ارائه دهند.

شریعتی نیاسری عنوان کرد: در همکاری که با وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت و فرهنگستان علوم کشور داشتیم مسئله شیوه های نوین آموزشی در آموزش عالی را مورد توجه قرار دادیم و به عنوان یکی از طرح های جدی به آن نگاه می کنیم.

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: به منظور ارتقای کیفی بخشنامه‌ای جهت ورود دروس متعدد به دانشگاه‌ها با نشانه شیوه‌های نوین آموزشی ارسال شده است هست.

وی بیان کرد: در نظام آموزشی دانشگاهها باید همواره شیوه های تازه مطرح شود و آموزش را از حالت سنتی خارج کنیم که این مسئله به پویایی هر چه زیاد فضای آموزش عالی و ترغیب انگیزه دانشجویان و اساتید منجر می شود و می توان اهداف بهتری را در آموزش دنبال کرد.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: وزارت بهداشت | وزارت علوم | دانشجویان | دانشگاه | آموزشی | دانشگاه | آموزش | همکاری


برچسب ها: , , , , , ,