معاون فرهنگی دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: با رعایت مقررات و قوانین هیچ منعی جهت صدور مجوز فعالیت دانشجویی در دانشگاه‌ها وجود نخواهد داشت.

منعی جهت صدور مجوز فعالیت دانشجویی وجود ندارد

مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهیگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ اظهار داشت: خوشبختانه این دانشگاه در تمامی فعالیت های فرهنگی پیشگام بوده، زیرساخت های فرهنگی و ارزشی دانشگاه متناسب با جمعیت دانشجویی این دانشگاه نمی باشد.

عبارات مهم : شورای عالی انقلاب فرهنگی – کمیته انضباطی
وی ادامه داد: یکی از اهداف ما در حوزه دانشجویی این است که فضاهای فرهنگی را نسبت به جمعیت دانشجویی گسترش دهیم.

معاون فرهنگی دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران افزود: امروزه دانشگاه در سطح جهانی علاوه بر کارکرد و وظایف آموزشی و پژوهشی وظایف جدیدی در عرصه فرهنگی و اجتماعی برعهده گرفته است که از جمله می توان به نقش ساختن فرهنگ و جامعه پذیری اشاره کرد.

سرسنگی تصریح کرد: دانشگاه علاوه بر تولید دانش و تربیت افراد متخصص باید جهت اشتغال آینده آن ها در اجتماع نیز تلاش کند.

معاون فرهنگی دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: باید هنجار ها، ارزش ها و باورهایی دینی در دانشجویان نهادینه شود تا با محیط شغلی آینده آن ها مناسبت داشته و این واکنش‌ها ها و هنجار ها، مسئله ای نیست که منحصرا در کلاس های رسمی تحقق پیدا کنند.

وی در خصوص آیین نامه انضباطی دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران بیان کرد: آیین نامه انضباطی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی است و همه دانشگاه ها موظف به اجرای آن می باشند.

معاون فرهنگی دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: در حال حاضر هیچ دانشجویی به علت فعالیت صنفی به کمیته انضباطی احضار نشده و در حال حاضر چیزی در این زمینه وجود ندارد.

سرسنگی ادامه داد: تمام برنامه های فرهنگی که در دانشگاه برگزار می شود دارای مجوز از این دانشگاه بوده و هیچ برنامه ای در داخل دانشگاه بدون مجوز اجازه پخش و یا اکران و برگزاری نخواهد داشت.

وی یادآورشد: پایبندی به قانون ما را از بسیاری از آسیب ها حفظ می کند و با رعایت مقررات و قوانین هیچ منعی جهت صدور مجوز فعالیت دانشجویی وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: شورای عالی انقلاب فرهنگی | کمیته انضباطی | دانشگاه | برنامه | دانشگاه | جمعیت | ایران | فعالیت


برچسب ها: , , , , , ,