معاون وزیر علوم گفت: در طرح از بین بردن خوابگاه‌های رتبه ۴ اعتباری از سوی صندوق رفاه پیش‌بینی شده است است که با کمک خود دانشگاه‌ها و صندوق

مشارکت۵۰ درصدی صندوق رفاه دانشجویی جهت تجهیز خوابگاه‌ها

مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهیگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در امسال مبنی بر این است که خوابگاه های رتبه های ۴ را به رتبه های پایین تر ارتقاء دهیم.
وی ادامه داد: در حال حاضر خوابگاه ها با همکاری صندوق رفاه جهت و بخش شخصی در جهت ساخت خوابگاه ها تا آخر امسال در بخش نوسازی و کیفی سازی خوابگاه ها در تابستان اتفاق بیفتد.

عبارات مهم : برنامه ریزی – دانشگاه

معاون وزیر علوم افزود: در صدد آن هستیم با کمک دانشگاه های کشور تمامی خوابگاه ها با رتبه بندی ۴ تا آخر امسال به رتبه های پایین تر ارتقاء پیدا کنند و خوشبختانه دو، سه دانشگاه از اول سال تاکنون در این خصوص تفاهم نامه هایی در جهت تکمیل و تجهیز خوابگاه ها صورت گرفته و امیدواریم مابقی کار ها در این زمینه انجام شود.
صدیقی اضافه کرد: در حال حاضر هم بخش شخصی و هم خود دانشگاه ها امکان این را دارند و مایلند که خوابگاهایی با رتبه بندی های ۴ داشته باشند. با برنامه ریزی های صورت گرفته دانشگاهی که در حال تکمیل اند و یا نیاز به وام بانکی دارند می توانند اقدام کنند و صندوق رفاه هم در این زمینه کمک و حمایت های مورد نیاز را انجام می دهد. خوشبختانه در سال گذشته بالغ بر ۶۰ خوابگاه با رتبه ۵ ارتقا پیدا کردند.
وی بیان کرد: در طرح از بین بردن خوابگاه های رتبه ۴ باز هم اعتباری از سوی صندوق رفاه آینده نگری شده است است که با کمک خود دانشگاه ها وصندوق رفاه هرکدام ۵۰ درصد جهت تعمیر و تجهیزخوابگاه ها در تابستان اقدام می شود که ما هم امیدواریم در شورای هیات امنای صندوق رفاه شاهد ارتقا کیفی خوابگاه ها باشیم.
یادآور شد: بر اساس تصمیمات هیات امنای صندوق رفاه امسال افزایشی جهت اجاره بها جهت امسال نداریم و این جهت نخستین بار است که امسال هیچ زیاد کردن بهایی در حوزه خوابگاه ها نداریم.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: برنامه ریزی | دانشگاه | خوابگاه | تابستان | دانشگاه | صندوق | صندوق رفاه دانشجویی | خوابگاه دانشجویی


برچسب ها: , , , , , ,