سرپرست دانشگاه آزاد گفت: مدیران دانشگاه با همان قوت و قدرت به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

مدیران دانشگاه با قوت و قدرت به فعالیت‌های خود ادامه دهند

به گزارش حوزه دانشگاهیگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ به نقل از دانشگاه آزاد، علی محمد نوریان در جلسه اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: خدا را شاکرم که فرصتی دست داد تا توفیق خدمت در عرصه علم و دانش را در مجموعه ای که با تدبیر آیت الله هاشمی رفسنجانی شکل گرفته و با حمایت های مقام معظم رهبری استمرار یافته، داشته باشم.

عبارات مهم : اسلامی
وی با اشاره به سابقه آشنایی و همکاری خود با آیت لله هاشمی رفسنجانی، هوش بالا، گوش شنوا و صبر زیاد را از خصوصیات وی عنوان کرد.

سرپرست دانشگاه بیان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی آرزوهای بسیاری جهت این دانشگاه داشتند که در واقع آرزوهای نظام بود و آرزوی هر فرد دلسوزی این است که دانشگاه به اعتلای علمی و پژوهشی برسد و ما امیدواریم بتوانیم به تحقق این آرزو ها کمک کنیم.

نوریان گفت: دکتر میرزاده در این سال ها زحمات زیادی کشیدند و کارهای بزرگی انجام دادند و وی به بنده اصرار کرد تا مسئولیت دبیرخانه هیات موسس دانشگاه را قبول کنم.

وی با بیان اینکه هر لحظه در کارهای انسانی در مقیاس بزرگ و عظیم ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد، افزود: باید از همه مدیران دانشگاه در طول این سال ها که چنین شجره طیبه ای را به عمل آورده اند از جمله دکتر جاسبی، دکتر دانشجو و دکتر میرزاده به نحو شایسته ای تقدیر شود.

سرپرست دانشگاه آزاد به حضور و ورود مقام معظم رهبری به عنوان دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: توجه ایشان به دانشگاه نشان دهنده اهمیت این دانشگاه و تاثیر آن در کشور است که باید قدردان آن بود.

نوریان تصریح کرد: سطح کیفی و علمی در دانشگاه ها به خاص در دانشگاه آزاد اسلامی باید به سطحی برسد که فارغ التحصیلان همه دانشگاه های کشور از یک سطح کیفی مطلوب برخوردار باشند.

وی افزود: توجه به پرسشها فرهنگی و اعتقادی از جمله تاکیدات ریاست هیات امنا و موسس دانشگاه هست.

سرپرست دانشگاه آزاد با اشاره به شرایط دانشگاه و کشور گفت: باید به شکلی عمل شود که هیچگونه خللی در امور جاری دانشگاه پیش نیاید و مدیران با قوت و قدرت و توان سابق به فعالیت خود ادامه دهند.

نوریان عنوان کرد: من به عنوان یک مدیر استراتژیست، استراتژی هایی را جهت اداره دانشگاه در نظر دارم که با مشورت و ارائه نظرات همه اعضای هیات رئیسه و مدیران آن ها را اعلام خواهم کرد.
انتهای خبر/

واژه های کلیدی: اسلامی | دانشگاه | دانشگاه | هاشمی رفسنجانی | نوریان | سرپرست دانشگاه آزاد | هیات رئیسه دانشگاه آزاد |


برچسب ها: , , , , ,