دبیر کانون مؤسسات و شرکت‌های خدمات اعزام دانشجو به خارج از کشور گفت: در مدت وقت کوتاه تشکیل این نهاد، موفق به ساماندهی موسسات فعال در این بخش

عضویت ۱۵۰ موسسه در کانون مؤسسات و شرکت‌های خدمات اعزام دانشجو به خارج از کشور

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ مجمع عمومی کانون مؤسسات و شرکت‌های خدمات اعزام دانشجو به خارج از کشور روز گذشته (پنج شنبه ۵ مردادماه) در محل سالن اجتماعات شرکت امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از مدیران وزارت علوم، وزارت کشور و سایر نهاد‌ها و ارگان‌ها نیز حضور داشتند بعضی از مدیران مؤسسات خدمات اعزام دانشجویان به خارج کشور سخنانی را راجع به مشکلات اعزام دانشجو بیان کردند.

عضویت ۱۵۰ موسسه در کانون مؤسسات و شرکت‌های خدمات اعزام دانشجو به خارج از کشور

در ادامه این مراسم سعید سمیعی دبیرکل کانون با اشاره به موانع و پرسشها صنفی و کمبود بودجه و منابع مالی این کانون ابراز امیدواری کرد که با حمایت‌های وزارت علوم و سایر نهاد‌های ذیربط این کانون بتواند به وظابف ذاتی خود بهتر عمل نماید، وی همچنین گزارشی از عملکرد سنوات قبل کانون ارائه کرد.

در بخش نهایی این مراسم، با برگزاری انتخابات، هیئت رئیسه کانون مؤسسات و شرکت‌های خدمات اعزام دانشجوی کشور عزیزمان ایران جهت دوسال گزینش شدند که اسامی اعضای تازه به شرح زیر است.

سعید سمیعی با ۷۲ رای، مرتضی صارمی با ۵۵ رای، اصغر مهاجری با ۴۵ رای، شهاب لاهوتی نژاد با ۴۵ رای، امیر منصور امیر ارجمندی با ۳۶ رای، شعاع الدین فلاح دوست با ۳۴ رای و جعفر کامبوزیا با ۲۲ رای اعضای تازه هیئت رئیسه کانون مؤسسات و شرکت‌های خدمات اعزام دانشجوی کشور عزیزمان ایران هستند.

سمیعی با اشاره به روند برگزاری انتخابات هیئت رئیسه این کانون اظهار کرد: خوشبختانه با حضور اکثریت اعضا در این گردهمایی، جمعی صمیمی و همچنین انتخابات خوبی را برگزار کردیم.

دبیر کانون مؤسسات و شرکت‌های خدمات اعزام دانشجو به خارج از کشور گفت: در مدت وقت کوتاه تشکیل این نهاد، موفق به ساماندهی موسسات فعال در این بخش

وی گفت: با توجه به آرمان‌ها و اهداف این شرکت ما به آینده این نهاد نو پا امیدوار هستیم و معتقدیم با تلاش و تاثیر گذاری اکثر اعضا میتوانیم در آینده‌ای نزدیک شاهد یک مجموعه پر بار و نیرومند در این زمینه باشیم.

دبیرکل کانون موسسات و شرکت‌های خدمات اعزام دانشجوی کشور عزیزمان ایران تصریح کرد: کانون به عنوان نهاد صنفی متشکل از موسساتی که در حوزه اعزام دانشجو به خارج از کشور دارای مجوز رسمی از وزارت علوم می‌باشند می‌تواند نقش مهمی را در مدیریت و اداره این بخش ایفا کند.

وی افزود: خوشبختانه در مدت وقت کوتاهی که بعد از تشکیل این نهاد گذشته است موفق به ساماندهی موسسات فعال در این بخش شده است ایم که در حال حاضر بیش از یکصد و پنجاه موسسه عضو رسمی کانون می‌باشند.

دبیر کانون موسسات و شرکت‌های خدمات اعزام دانشجوی کشور عزیزمان ایران گفت: در بحث‌هایی که بعضا مطرح می‌شود گلایه‌هایی مبنی بر حمایت حداقلی از این کانون میشود که به نظربنده قسمت عمده این گلایه‌ها را به علت توقع بالای خود می‌دانم قطعا کم و کاستی‌هایی نیز وجود داشته که در نشست روزگذشته بیان کردیم.

سمیعی یادآور شد: ولی در نهایت می‌توان به حمایت‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت و وزارت امور خارجه اشاره و از تمام همراهی‌های این نهاد‌ها تقدیر کرد.

انتهای پیام/

عضویت ۱۵۰ موسسه در کانون مؤسسات و شرکت‌های خدمات اعزام دانشجو به خارج از کشور

واژه های کلیدی: وزارت امور خارجه | وزارت بهداشت | وزارت کشور | وزارت علوم | هیئت رئیسه | دانشجویان | انتخابات | دانشجو | ایران | دانشجو


برچسب ها: , , , , , , , ,