دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به گزینش روسای دانشگاه‌های شهید بهشتی و اردکان گفت: سند ۲۰۳۰ لغو و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبنای تمام فعالیت‌ها هست.

تعیین وظیفه ریاست دانشگاه های بدون مدیر ، سند تحول بنیادین بنیان فعالیت ها است

به گزارشحوزه دانشگاهیگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه ۷۹۶ شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی برگزار شد.

عبارات مهم : مجلس شورای اسلامی – روابط جنسی

محمد رضا مخبر دزفولی اظهار کرد: در ادامه جلسه گذشته که گزارش فرایندهای مرتبط با سند یا بیانیه ۲۰۳۰ در جلسه به وسیله اعضای شورا و مدعوین جلسه ارائه شده است بود، عنوان در این جلسه نیز مورد بحث قرار گرفت.

وی افزود: جمع بندی جلسه که با اجماع به تصویب نهایی رسید این بود که مبنای ما کشور اسناد بالادستی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، مجلس شورای اسلامی و سایر مراجع قانونی است و در حوزه آموزش و پرورش و اموزش و تربیت سند اساسی و ملی ما سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: هر سند، بیانیه یا عنوان دیگر که مغایر این سند باشد از نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی ملغی و کان لم یکن است که بر اساس آن عمل خواهد شد.

مخبر دزفولی گفت: همچنین قرار شد کارگروه هایی در خصوص مباحث تخصصی آموزش و پرورش در بعضی زمینه ها از جمله آموزش های مورد نیاز متفاوت سنین کودکی تا نوجوانی تشکیل شود.

وی افزود: موضوعاتی نظیر آموزش زبان انگلیسی و آموزش روابط افراد و روابط جنسیت های متفاوت و آموزش های مرتبط با آن از اهم موارد مورد توجه در این کارگروه ها خواهند بود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مقرر شد این کارگروه ها در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به نحو مناسبی با استفاده از تمام ظرفیت های این حوزه اعم از صاحب نظران حوزوی و دانشگاهی و مسئولان ذی ربط تشکیل شود و گزارش کارها خود را طی سه یا چهار ماه آینده به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه کند.

همچنین دکتر سید حسن صدوق به عنوان رییس دانشگاه شهید بهشتی و دکتر علی نصیری طوسی به عنوان رییس دانشگاه اردکان از سوی کمیته تخصصی شورای عالی انقلاب فرهنگی تعیین شدند.
انتهای خبر/

واژه های کلیدی: مجلس شورای اسلامی | روابط جنسی | دانشگاه | انقلاب | دانشگاه | تخصصی | آموزش | بیانیه


برچسب ها: , , , , , ,