سرپرست وزارت علوم با حضور در منزل خانواده شهید محسن حججی در نجف آباد اصفهان با والدین این شهید والا مقام دیدار و گفتگو کرد.

سرپرست وزارت علوم با خانواده شهید محسن حججی دیدار کرد

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ سید ضیا هاشمی سرپرست وزارت علوم، تحقیات و فناوری در دیدار با خانواده شهید حججی عنوان کرد: شهید محسن حججی دانش آموخته یکی از مراکز جامع علمی کاربردی و از خانواده آموزش عالی بود و شهادت ایشان نشان دهنده حضور روحیه جهاد، ایثار و شهادت در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی ما است.

وی با اشاره به حضور شهید محسن حججی در اردوهای جهادی گفت: این شهید سرافراز در کنار فراگیری علم و دانش، از دوران جوانی خدمت به هموطنان کشور عزیزمان ایران اسلامی را از اولویت های خود قرار داده بود و به کشور و مردم خود علاقه می ورزید.

سرپرست وزارت علوم افزود: شهید محسن حججی که به عنوان مدافع حرم اهل بیت (ع) به مبارزه با گروهگ تروریستی داعش برخاسته بود، در واقع راه شهادت حضرت امام حسین (ع) سالار شهیدان را برگزیده بود و شهادت این شهید بزرگوار شهادت حسین گونه بود.

سرپرست وزارت علوم با خانواده شهید محسن حججی دیدار کرد

هاشمی گفت: مردم کشور عزیزمان ایران اسلامی به خانواده شهید محسن حججی افتخار می کنند که چنین فرزندی را تربیت کردند و در شهادت ایشان نیز، زینب گونه، صبر، استقامت و پایداری کردند.

سرپرست وزارت علوم گفت: وظیفه خود می دانیم خون این شهید والا مقام را پاس داشته و با پایبندی به ارزش های اسلامی و اخلاقی، راه ایشان را در دفاع از حریم اهل بیت در عرصه فکر و اندیشه ادامه دهیم.

وی تاکید کرد: شهادت شهید حججی به عنوان یک دانش آموخته دانشگاه جهت دانشگاهها افتخار آفرین است و میزبانی از چنین جوانانی به دانشگاهها هویت و شخصیت می بخشد.

هاشمی در آخر این دیدار با اشاره به استجابت دعای خانواده شهدا از سوی خداوند، از والدین شهید حججی در خواست کرد جهت مسئولان کشور بویژه مسئولان آموزش عالی دعا کنند.

سرپرست وزارت علوم با حضور در منزل خانواده شهید محسن حججی در نجف آباد اصفهان با والدین این شهید والا مقام دیدار و گفتگو کرد.

گفتنی هست؛ سید ضیاء هاشمی سرپرست وزارت علوم در سفر یک روزه خود به اصفهان از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و دانشگاه صنعتی اصفهان دیدار و با مسئولان آنها دیدار کرد.

کشمیری مدیر شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و دکتر پیری مدیرکل امور فناوری وزارت علوم نیز در دیدار سرپرست وزارت علوم با خانواده شهید حججی حضور داشتند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: مسئولان کشور | وزارت علوم | دانشگاه | خانواده | فناوری | اصفهان | مسئولان | دانشگاه | آموزش | اسلامی


برچسب ها: , , , , , , , ,