عضو هیئت علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی گفت: زیاد کردن ارتقای یادگیری با برطرف خستگی از اهداف آموزشی در کلاسهای ارگونومی هست.
عبارات مهم : یادگیری – دانشگاه وی گفت: در کلاس های ارگونومی فرآیند آموزشی و ارزشیابی در تمامی ارکان کلاس مانند تخته وایت برد، محیط فیزیکی کلاس و سایر موارد نهادینه می شود تا با کم کردن استرس دانشجویان کارکرد یادگیری و تمرکز زیاد کردن یابد.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی افزود: در ساخت نخستین کلاس ارگونومی با توزیع پرسش نامه شاهد اختلاف معناداری در آموزش کلاس درس عادی بودیم.
وی گفت: در حال حاضر کلاس ارگونومی در حوزه آموزش به صورت پایلوت بوده و از آنجایی که نباید بگذاریم علوم دانشگاهی در متون درسی باقی بماند باید ارگونومی و سایر رشته های کاربردی را در جای خود معرفی و نهادینه کنیم.
طباطبایی یادآور شد: بعضی ابعاد ارگونومی باید در فرهنگ کشور و در معماری فضای دینی مثل حوزه ها و سایر اماکن دیده شود و امیدواریم با نشانه ارتقای آموزش بتوانیم کاربردهای ارگونومی را در تمام عرصه های آموزشی ببینم.
انتهای پیام/
واژه های کلیدی: یادگیری | دانشگاه | طباطبایی | آموزشی | کاربردی | دانشگاه | آموزش | دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی
برچسب ها: آموزش, آموزشی, دانشگاه, دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی, طباطبایی, کاربردی, یادگیری