رییس دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران با توجه به جامعیت‌اش می‌تواند در همه زمینه‌ها همکاری در این زمینه کمک و رشد پیدا کند.

ساخت شهر مدرن دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران در فرودگاه امام خمینی (ره)

محمود نیلی احمد آبادی رییس دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهیگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ اظهار کرد: در واقع این دومین جلسه ای است که میان دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران و شرکت فرودگاهی امام خمینی است که برگزار می شود و خوشبختانه این تفاهم نامه شروع خیلی خوبی است که به ما کمک می کند تا توان دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران در این حوزه را به مردم و جامعه نشان دهیم.
وی ادامه داد: استفاده از آخر نامه های دانشگاهی در جهت استفاده از نوآوری در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) می تواند به قدری ایده تازه در اختیار این شرکت بگذارد که سرمایه گذار را به ناچار به سرمایه گذاری در شهر فرودگاهی کند.

عبارات مهم : سرمایه گذاری – سرمایه گذار

رییس دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران اضافه کرد: دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران به عنوان یک دانشگاه جامع می تواند کارهای بسیاری در جهت تحقق این اهداف انجام دهد. در واقع دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران با توجه به جامعیت اش می تواند در همه زمینه ها همکاری در این زمینه کمک و رشد پیدا کند.
نیلی در ادامه نشانه این پروژه را الگوسازی بر اساس محیط فرودگاهی خواند و گفت:هدف این طرح الگوسازی است که بر اساس آن یک محیط معمولی فرودگاهی تبدیل به یک محیط شاد و مفرح جهت کسانی شود که به دلایل متفاوت به آن ورود پیدا می کنند.
وی تصریح کرد: ما می توانیم با ایجاد این طرح در حوزه های متفاوت از طرح های پژوهشی گرفته تا انتشارات و رساله های کارشناسی ارشد و دکتری زمینه کار یکسان را میان دانشجویان ایجاد و تقویت کنیم.
رییس دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران عنوان کرد: در این پروژه قرار است یک شهر را به فرودگاه امام خمینی (ره) اضافه کنیم تا بتوانیم از بستر دانشگاهی، یک فضا با پتانسیل اوج در شهر فرودگاهی که وجود دارد با ایده های نوآورانه می توان آن را توسعه داد به جامعه شناساند.
نیلی ادامه داد: بایستی از ظرفیت این دانشگاه جهت نوآوری استفاده کنیم و جهت این طرح ما به عنوان دانشگاه تمام توان و تجربه خود را در قالب آخر نامه ارشد و دکتری است می توانیم در اختیار شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بگذاریم تا در جهت استفاده از ایده های تازه از آن بهره مند شود.
رییس دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران یادآورشد: امروزه در کشور ساخت و سازهای بسیاری صورت می گیرد، ولی واقعیت امر این است که متاسفانه ساخت و ساز مترادف با توسعه نیست؛ ما در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به دنبال توسعه انسان محور و پایدار هستیم.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: سرمایه گذاری | سرمایه گذار | امام خمینی | فرودگاه | دانشگاه | استفاده | فرودگاه | دانشگاه | پروژه | ایران


برچسب ها: , , , , , , ,