محمد اخباری، مدیر دانشگاه علمی کاربردی در مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و تازه دانشگاه

دچار بحران مدرک گرایی شده است ایم

محمد اخباری، مدیر دانشگاه علمی کاربردی در مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و تازه دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل با بیان اینکه سونامی مدرک در کشور عزیزمان ایران رخ داده است و در کشور دچار بحران مدرک گرایی شده است ایم، افزود: باید علم را تجاری سازی کرده و در پایه اقتصاد دانش بنیان حرکت کنیم.

محمد اخباری، مدیر دانشگاه علمی کاربردی در مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و تازه دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل با بیان اینکه سونامی مدرک در کشور عزیزمان ایران رخ داده است و در کشور دچار بحران مدرک گرایی شده است ایم، افزود: باید علم را تجاری سازی کرده و در پایه اقتصاد دانش بنیان حرکت کنیم.وی با بیان اینکه بازبینی در نظام درسی، دوره ها و رشته های دانشگاهی در دستور کار ما هست، تصریح کرد: این دانشگاه از دل صنعت و خدمات بوجود آمده است.

اخباری استفاده از علم تجاری سازی شده است را از اولویت های دانشگاه دانست و خاطرنشان کرد: تربیت تکنسین و نیروی متخصص جهت توسعه پایدار در کشور حائز اهمیت خاص است.

دچار بحران مدرک گرایی شده است ایم

رئیس دانشگاه علمی کاربردی خواستار سرمایه گذاری بخش شخصی در نظام آموزشی مهارتی شد و گفت: مطالبات رهبر معظم انقلاب، مدیر جمهور و وزیر علوم در این خصوص عملی نشده و باید با دانش بنیان کردن اقتصاد، به اقتصاد مقاومتی کمک کنیم.

وی اظهارامیدواری کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی در برنامه ششم توسعه جایگاه خود را پیدا کند.

اقبال عباسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل نیز طی سخنانی کوتاه گفت: با تصویب منطقه آزاد استان اردبیل، به دنبال ایجاد دانشگاهی بین المللی و تربیت مدرس در استان خواهیم بود.

عبدالعزیز ابراهیم زاده مدیر سابق دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل با بیان اینکه در سال ۱۳۸۲ از طرف استاندار وقت مامور راه اندازی این دانشگاه در استان اردبیل شده است هست، افزود: در حال حاضر این دانشگاه دارای هزار و ۵۰۰ مدرس، ۱۱ هزار دانشجو و ۱۴ هزار و ۷۰۰ نفر فارغ التحصیل می باشد.

 محمد اخباری، مدیر دانشگاه علمی کاربردی در مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و تازه دانشگاه

وی با بیان اینکه این دانشگاه با دید آمایش سرزمینی با پیگیری تکالیف برنامه ای مدیریت می شود، تصریح کرد: ارزیابی و نظارت مستمر بر مراکز، برگزاری دوره های تک پودمان، ارتقای کیفی و کمی، احداث ساختمان مهم از مهمترین فعالیت های بنده بوده است.

ابراهیم زاده خاطرنشان کرد: این دانشگاه به عنوان دانشگاه نسل سوم و یکی از تاثیرگذارترین دانشگاه های کشور مطرح است.

حسین علی پور سرپرست تازه دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل نیز با بیان اینکه مهارت افزایی و تحول گرایی از ماموریت های مهم دانشگاه هست، افزود: با همدلی و همزمانی مدنظر مقام معظم رهبری، اهداف آموزشی و مهارتی دانشگاه را پیش خواهیم برد.

وی با بیان اینکه دانش، مهارت و فن، کشور ها را متحول می کند، تصریح کرد: استان اردبیل دارای ظرفیت های فراوانی است که باید به نحو احسن از آنها استفاده کنیم.

در آخر از زحمات عبدالعزیز ابراهیم زاده به عنوان مدیر سابق دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل تجلیل و حسین علی پور به عنوان سرپرست تازه دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل معرفی شد.

منبع: ایسنا

دچار بحران مدرک گرایی شده است ایم

واژه های کلیدی: دانشگاه | کاربردی | اقتصاد | رشته های دانشگاهی | اردبیل | اقتصاد | استان اردبیل | دانشگاه

دانلود و مشاهده آموزش هایلایت و کانتور


برچسب ها: , , , , ,