مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور با اشاره به شروع صدور کارت کنکور سراسری ۹۵، جوان ترین و پیرترین داوطلبان کنکور را معرفی کرد.

داوطلبان عجیب کنکور سراسری 95

مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور با اشاره به شروع صدور کارت کنکور سراسری ۹۵، جوان ترین و پیرترین داوطلبان کنکور را معرفی کرد.

جوان ترین و پیرترین داوطلب کنکور ۹۵

مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور با اشاره به شروع صدور کارت کنکور سراسری ۹۵، جوان ترین و پیرترین داوطلبان کنکور را معرفی کرد.حسین توکلی افزود: پیر ترین داوطلب خلیل شکریان متولد ۱۳۱۵ در گروه آزمایشی علوم انسانی از شمیرانات تجریش و جوان ترین داوطلب بهار بلوچی متولد ۱۳۸۰ در گروه آزمایشی علوم تجربی از ایلام مرکزی در کنکور سراسری ۹۵ شرکت کرده اند.وی افزود: تعداد ۵۱۹ هزار و ۴۸۸ نفر در گروه علوم تجربی در صبح جمعه ۲۵ تیر به مسابقه می پردازند و تعداد ۵۱۹ هزار و ۴۸۸ نفر کارت آزمون جهت این گروه صادر شده است است.

توکلی خاطرنشان کرد: تعداد ۱۶۲ هزار و ۸۷۹ نفر در گروه علوم ریاضی در صبح پنجشنبه ۲۴ تیر به مسابقه می پردازند و همین تعداد کارت آزمون جهت این گروه صادر شده است هست. همچنین جهت گروه علوم انسانی نیز که ۱۶۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسابقه می کنند که جهت این گروه نیز همین تعداد کارت صادر شد.وی یادآور شد: تعداد کارت صادر شده است جهت گروه هنر مشمول بر داوطلبان مهم و علاقمندان به گروه هنر ۵۴ هزار و ۶۹۷ کارت و تعداد کارت صادر شده است جهت گروه زبان های خارجی مشمول بر داوطلبان مهم و علاقمندان به گروه زبان ۱۱۵ هزار و ۷۱۰ کارت صادر شده است است.

داوطلبان عجیب کنکور سراسری ۹۵

مشاور عالی شرکت سنجش گفت: در مجموع یک میلیون و ۱۴ هزار و ۲۷۴ کارت ورود به جلسه آزمون صادر شده است که از این تعداد ۶۱۱ هزار و ۷۵۴ کارت جهت خواهران و تعداد ۴۰۲ هزار و ۵۲۰ کارت جهت برادران صادر شده است است.کنکور سراسری ۹۵ در روزهای صبح و بعد از ظهر پنجشنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ تیرماه برگزار می شود.

منبع: مهر

واژه های کلیدی: داوطلب | کنکور ۹۵ | مسابقه | داوطلبان | کنکور سراسری | خبر | دانشگاه |


برچسب ها: , , , , , ,