Substance Painter نرم افزار قدرتمندی از شرکت مشهور Allegorithmic است که نسل جدیدی از برنامه های نقاشی سه بعدی است و دارای توانایی ها و شاخصه هایی است که هرگز پی

دانلود Allegorithmic Substance Painter v2.6.0.1568 x64 - نرم افزار نقاشی تکسچر

دانلود Allegorithmic Substance Painter v2.6.0.1568 x64 – نرم افزار نقاشی تکسچر

  • بازدید: ۳۶,۵۱۵
  • دسته: نرم افزار » گرافیکی » طراحی سه بعدی

Substance Painter نرم افزار قدرتمندی از شرکت مشهور Allegorithmic است که نسل جدیدی از برنامه های نقاشی سه بعدی است و دارای توانایی ها و شاخصه هایی است که هرگز پیش از این دیده نشده هست. این نرم افزار دارای یک محیط کار اصلاح یافته تری نسبت به نرم افزارهای مشابه خود است که ساخت تکسچر (بافت) را جهت ۳D assets بسیار ساده کرده هست. همچنین این نرم افزار دارای یک رابط کاربری بسیار کاربرپسند است که خلق خلاقانه ترین نقاشی های سه بعدی را جهت شما امکان پذیر خواهد کرد. این نرم افزار با توانایی هایی نظیر Particles Brushes ، Material Painting ، Substance Brushes و …، جهت نخستین بار پا در این عرصه پا گذاشته و ساخت تکسچرهای فوق العاده ای را جهت بازیگران و صورت های معروف صنعت بازی سازی ممکن کرده هست.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Substance Painter:
دارای یک تکنولوژی تازه در زمینه ساخت Texture Painting

عبارات مهم : افزار
دارای توانایی ها و شاخصه هایی که هرگز پیش از این دیده نشده است
دارای یک محیط کار اصلاح یافته تری نسبت به نرم افزارهای مشابه خود
– ساده کردن ساخت تکسچر (بافت) جهت ۳D assets
دارای یک رابط کاربری بسیار کاربرپسند است که خلق خلاقانه ترین نقاشی های سه بعدی را جهت شما امکان پذیر خواهد کرد
– سازگار با نسخه های متفاوت ویندوز
– و …

برچسب ها: ۳d, 3d painting, painting, texture, texture painting, ایجاد بافت, ایجاد تکسچر, بافت, تکسچر, تکسچر پینتینگ, تکسچرینگ, ساخت بافت, ساخت تکسچر, سه بعدی, نرم افزار, نقاشی, نقاشی سه بعدی, پینتینگ

لینک های دانلود

راهنمای دانلود

حجم : ۱۱۹۳ مگابایت
دانلود – بخش اول
دانلود – بخش دوم
دانلود – بخش سوم

آموزش نرم افزار Substance Painter

دانلود Allegorithmic Substance Painter v2.6.0.1568 x64 – نرم افزار نقاشی تکسچر

بحث و تبادل نظر در مورد این مطلب

راهنمای نصب

۱- نرم افزار را راه اندازی کنید.
۲- محتویات پوشه Cracked file را در محل راه اندازی نرم افزار* کپی و جایگزین فایل (های) قبلی کنید.
۳- نرم افزار را اجرا کنید.

* محل راه اندازی نرم افزار: پوشه محل راه اندازی معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل راه اندازی را پیدا کنید:
– در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید.
– در ویندوز ۷: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
– در ویندوز ۸: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در صفحه Start Screen کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
– در ویندوز ۱۰: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

مشخصات

شرکت سازنده: Allegorithmic
قیمت: ۵۹۰٫۰۰ دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع)
حجم فایل: ۱۱۹۳ مگابایت
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۰ – ۹۶/۲/۸
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

Substance Painter is a brand new 3D Painting app with never before seen features and workflow improvements to make the creation of textures for 3D assets easier than ever. It is acknowledged as the most innovative and user-friendly 3D Painter out there.

Substance Painter نرم افزار قدرتمندی از شرکت مشهور Allegorithmic است که نسل جدیدی از برنامه های نقاشی سه بعدی است و دارای توانایی ها و شاخصه هایی است که هرگز پی

رمز فایل

www.p30download.com

راهنمای دانلود

  • اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM و یا FlashGet راه اندازی کنید.
  • برای دانلود، به روی عبارت “دانلود” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را گزینش کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • در صورت بروز مسئله در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت پرسش ? قرار دهید تا فایل به آسانی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده است جهت دانلود به منظور کم کردن حجم و دریافت سریعتر فشرده شده است اند، جهت خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • چنانچه در برابر لینک دانلود عبارت بخش اول، دوم و … مشاهده کردید تمام بخش ها می بایستی حتماً دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را می بایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به اوضاع EN/FA صفحه کلید خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
  • فایل های کرک به علت ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است به وسیله آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.
  • فیلم راهنمای دانلود و برطرف عیب فایل های دانلود شده است را در این صفحه ببینید.

واژه های کلیدی: افزار | نقاشی | اندازی | دانلود | ویندوز | نرم افزار | افزارهای | ۳d


برچسب ها: , , , , , , ,