رییس دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: تقاضا جهت تحصیل در دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران زیاد کردن پیدا کرده به طوری که ما از ۵ کشور دنیا ۱۲۰۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه داریم.

تقاضای دانشجویان خارجی جهت تحصیل در دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهیگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛محمود نیلی احمدآبادی رییس دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران در نهمین همایش تجلیل از دانشجویان نمونه و ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: در آستانه آزادی خرمشهر تبریک عرض میکنم به دانشجویانی که امروز موفق شدند به عنوان برترین های دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران قرار بگیرند.
وی ادامه داد: آزادسازی و فتح خرمشهر صرفا جز عملیات نظامی نبود بلکه پیروزی یک تفکر و شعار جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران بود.

عبارات مهم : انتخابات ریاست جمهوری – دانشجویان

رییس دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران افزود: خانوادهای شهدا هم جهت دفاع از وطن و آرمانهای این کشور جنگیدند تا مشت محکمی بر دهان مزدوران کشور بزنند.
نیلی عنوان کرد: امروز نتیجه این ایثارها را به خوبی می بینیم و همه پیشرفت ها و دستاوردهایی که امروز شاهد آن هستیم مدیون ایثارگری جوانان ما در دوران دفاع مقدس است.
وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: در منطقه ای که مناظعات از طریق گلوله های توپ و تفنگ در حال حل و فصل شدن است در کشور ما در کمال امنیت یک مسابقه بسیار شاداب و موفق صورت می گیرد.
رییس دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: مردم کشور عزیزمان ایران مدیران خودشان را به خوبی ارزیابی می کنند و مدیران موظف می شوند عملکرد و برنامه های خودشان را بر پیشگاه ملت کشور عزیزمان ایران ارائه کنند و سپس ملت در کمال آرامش رییس جمهور خود را گزینش می کنند .
نیلی بیان کرد:وقتی به کشورهای دیگری نگاه می کنیم که در اوج تحجر حاکمیت آنها قراردارد و مردم کمترین نقشی در اداره کشور خودشان ندارند و این خوشبختانه چنین فضایی در کشور ما وجود ندارد.
رییس دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران ادامه داد: خوشبختانه کشور عزیزمان ایران جزو ۳ کشور موفق دنیا با بالاترین رشد علمی بوده است.
نیلی گفت:در همین دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران نزدیک به ۳ مقاله در نمایه های علمی داشته ایم و رشد ۱۴ درصدی دستاوردهای علمی دانشگاه های کشور عزیزمان ایران مایه تحجر شده است است.بسیاری از دانشگاه های معتبر دنیا متعحب از رشد و دستاوردهای علمی این دانشگاه شده است اند و این نشان دهنده پیشرفت دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران در عرصه های بین المللی است.
نیلی تصریح کرد: تقاضا تحصیل در دانشگاه های کشور عزیزمان ایران به خاص دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران به شدت زیاد کردن پیداکرده به طوری که ما از ۵۰ کشور دنیا ۱۲۰۰ دانشجوی خارجی جذب و افرادیکه جهت گذارندن دوره کوتاه مدت وارد دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران می شوند به ۱۷۰۰ نفر رسیده است.
وی افزود:پارک علم وفناوری دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران که وظیفه اش پل ارتباطی میان جامعه و دانشگاه است گردش مالی ۱۲۰۰ میلیارد تومان دارد که این محصول شرکت های دانش بنیانی است که همین دانشجویان و فارغ التحصیلان تاسیس کرده اند.
نیلی عنوان کرد:تازه اول راه هستیم و مورد نیاز است که این عزم را جدی تر انجام دهیم که همه برنامه های کشور متصل به دستاوردهای ملی جوانان شود تا این رشد واقعی ۸ درصد یا زیاد را که علاقه مند هستیم و جزو برنامه های جمهوری اسلامی است دست پیداکنیم و بدون توجه به علم و دانش در فضای رقابتی امروز امکان دسترسی به این قیمت های رشد وجود ندارد.
رییس دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران بیان کرد:همه کشورهایی که قیمت رشد بالای ۵ درصد دارند عمده فعالیت ارزش براساس دانش بنیان است و با این بنیاد بسیار خوبی که امروز ما در دانشگاه ها داریم و باجمعیت ۴/۵ میلیون دانشجو با اتکای براین دانشجویان و با زیرساخت های و ارتباطات بین المللی به وجود آمده است.
نیلی یادآورشد:قطعا ما می توانیم در حوزه های اقتصادی و توسعه ای هم دنیا را شگفت زده کنیم و این باهمت دانشجویان و جوانان این مرز وبوم و باروح بلند شهیدان شدنی است.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: انتخابات ریاست جمهوری | دانشجویان | دانشگاه | خرمشهر | جوانان | برنامه | دانشگاه | خارجی | ایران | اسلامی


برچسب ها: , , , , , , , ,