رییس دانشگاه خبر نور گفت: ۵ هزار و ۷۰۰ دانشجوی خارجی در واحد دانشگاه خبر نور در داخل کشور مشغول به تحصیل هستند.

تحصیل ۵۷۰۰ دانشجوی خارجی در واحد دانشگاه خبر نور

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ علی اصغر رستمی ابوسعیدی مدیر دانشگاه خبر نور در نشست معاونان آموزشی که صبحگاه امروز در دانشگاه خبر نور برگزار شد، گفت: دانشگاه خبر نور به عنوان یکی از دانشگاه‌های باز دنیا براساس عدالت آموزشی ایجاد شد. این دانشگاه علیرغم گسترشی که داشته است هیچ وقت کیفیت را فدای کمیت نکرده است.

وی ادامه داد: در سال ۹۵ یک چهارم قبولی‌های کارشناسی ارشد دانشگاه‌های دولتی را فارغ التحصیلان دانشگاه خبر نور تشکیل می‌دهند.

تحصیل ۵۷۰۰ دانشجوی خارجی در واحد دانشگاه خبر نور

رئیس دانشگاه خبر نور افزود: ۲هزار و ۳۰۰ عنوان کتاب در دانشگاه خبر نور همراه با محتوای ویدیویی و شنیداری آن ایجاد شده است که امسال چهار هزار محتوای درسی به محتوا‌های درسی این دانشگاه اضافه و محتوا‌های درسی گذشته بازبینی شد.

وی بیان کرد: از سال ۶۷ که دانشگاه خبر نور تاسیس شد تا خرداد امسال یک میلیون و ۷۰۰ هزار دانشجو از این دانشگاه فارغ التحصیل شده است اند که عمده آنها در مقطع کارشناسی بوده اند.

رستمی ابوسعیدی تصریح کرد: در حال حاضر ما در ۶۸ کشور واحد خبر نور داریم و دانشگاه خبر نور به عنوان قطب بین‌المللی گزینش شده، در حال حاضر یک هزار و ۷۰۰ دانشجوی افغانی در واحدهای دانشگاه خبر نور در این کشور تحصیل می‌کنند.

وی یادآور شد: پنج هزار و ۷۰۰ دانشجوی خارجی در واحد دانشگاه خبر نور در داخل کشور مشغول به تحصیل هستند و نسخه‌ای که جهت دانشگاه خبر نور در نظر گرفته می‌شود باید با نسخه دیگر دانشگاه‌ها متفاوت باشد.

رییس دانشگاه خبر نور گفت: ۵ هزار و ۷۰۰ دانشجوی خارجی در واحد دانشگاه خبر نور در داخل کشور مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/

بیش از پنج هزار خارجی در دانشگاه خبر نور تحصیل می کنند

واژه های کلیدی: فارغ التحصیل | دانشگاه | آموزشی | دانشگاه | محتوا | خارجی | اخبار دانشگاهی | اخبار دانشگاه خبر نور


برچسب ها: , , , , , ,