کانون دانشگاهیان کشور عزیزمان ایران اسلامی در خصوص نسل کشی مسلمانان در میانمار بیانیه ای منتشر کرد.

بیانیه کانون دانشگاهیان کشور عزیزمان ایران اسلامی جهت نسل کشی مسلمانان در میانمار

به گزارش حوزه دانشگاهیگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ کانون دانشگاهیان کشور عزیزمان ایران اسلامی طی بیانیه‌ای در خصوص نسل کشی مسلمانان در میانمار اعلام کرد: کشتار بی‌رحمانه، ددمنشانه و وحشیانه مسلمانان میانمار به وسیله دولت و ارتش جنایتکار این کشور و خشونت علیه آنها به حدی فاجعه بار و دردآور است که سکوت در برابر آن مصداق خیانت به قرآن و تعلل در تصویر العمل و اقدام، مصداق شراکت دراین ظلم تاریخی است.

در این بیانیه تاکید شده است است: امروز دربرابر دیده جهانیان، جمعیتی محروم و مظلوم در جنوب شرقی آسیا به خاطر مسلمان بودن در زیر چکمه‌های بوداییان سفاک لگد مال می‌شوند و در معرض چنان جنایات بی شرمانه و رذیلانه‌ای هستند که وجدان هر فردی را که اندک بهره‌ای از شرف و انسانیت داشته باشد به درد می‌آورد و عواطفش را جریحه‌دار می‌سازد.

تأسف بارتر از آن سکوت ناجوانمردانه مجامع بین‌الملل و مدعیان حقوق بشر است و فاجعه بارتر عدم اقدام جدی رهبران و رسانه‌های دولت‌های اسلامی است ! مگر نه این است که آیه ۴۶ سوره انفال به صراحت دستور می‌دهد اگر یک طایفه از مسلمانان برطایفه دیگر از مسلمانان تعدى کنند بر همه امت اسلامی واجب است که بر ضد ظالم و باغی قیام کنند چه رسد به اینکه مشرکان بر حریم و کاشانه و ناموس مسلمانان تجاوز کنند! این فجایع مرگبار و سکوت و چراغ سبز قدرت های مدعی حقوق بشر و صلح و دوستى، نشان از رقابتی پنهانی در ابعادی ژئوپلیتیکی دارد و حاکی از ماهیت پلید آنان است لیکن پنج سال سکوت بی شرمانه دلیلی غیر از این نمی تواند داشته باشد.

بیانیه کانون دانشگاهیان کشور عزیزمان ایران اسلامی جهت نسل کشی مسلمانان در میانمار

حال چه شده است است که هر روز تصویری تلخ تر و جانگدازتر از گذشته به تماشا گذاشته می‌شود ولی توجهی به آن نمی شود! تا چه زمانی به خاطر منافع تجاری قدرت های شیطانی و خباثت های رژیم صهیونیستی، مسلمانان ستمدیده بایستی فوج فوج قربانی و آواره شوند و مستضعفان بی پناه میانمار هرروز شاهد به آتش کشیده شدن عزیزانشان باشند!

نسل کشی بی سابقه مردم مسلمان میانمار این پرسش را به ذهن متبادر می‌سازد که جدای از مدعیان حقوق بشر در کشورهای غربی، وظایف کشورهای اسلامی به خصوص شرکت همکاری اسلامی به عنوان یک شرکت فراملی اسلامی در قبال این فاجعه چیست؟

کانون دانشگاهیان کشور عزیزمان ایران اسلامی ضمن تقبیح شدید و محکوم کردن این هولوکاست واقعی، از دولت به خاص وزارت امور خارجه مصرانه می‌خواهد که از طریق دیپلماسی فعال و راهبردی بین‌المللی و مشورت با کشورهای مسلمان، اعضاى جنبش غیر متعهدها و سازمان‌های جهانى، هر چه سریع‌تر به قدروسع خود مانع استمرار این فاجعه بزرگ انسانی شود و جلوی این وحشی‌گری‌های سبعانه را گرفته و با تشکیل کمیته حقیقت یاب پیگیرمجازات این جلادان خون آشام شود؛ فرعون صفتانی که به جرم ایمان، موحدان رابه مسلخ می برند.

در آخر این بیانیه تاکید شد: «و ما تَنْقِمُ مِنَّا إِلَّا أَنْ آمَنَّا بِآیاتِ رَبِّنا لَمَّا جاءَتْنا رَبَّنا أَفْرِغْ عَلَیْنا صَبْراً وَ تَوَفَّنا مُسْلِمِینَ(اعراف /۱۲۶) و (اى فرعون!) تو از ما عیب و ایرادى سراغ ندارى جز این‌که ما به آیات (و معجزات) پروردگارمان که براى ما آمد ایمان آورده‌ایم».

کانون دانشگاهیان کشور عزیزمان ایران اسلامی در خصوص نسل کشی مسلمانان در میانمار بیانیه ای منتشر کرد.

در این زمینه سه پیشنهاد فوری و راهبردی ارائه می‌شود:

اول: قطع صادرات نفت به میانمار به وسیله کشور عزیزمان ایران و دیگر کشورهای تولید کننده نفت در خلیج فارس.

دوم:قطع روابط تجاری بازرگانی و دیپلماتیک کشورهای اسلامی با میانمار

سوم : رايزنى با دولت چین جهت اعمال فشار به دولت و ارتش میانمار.

انتهای پیام/

بیانیه کانون دانشگاهیان در خصوص نسل کشی در میانمار

واژه های کلیدی: وزارت امور خارجه | میانمار | مسلمانان | میانمار | فرعون | ایران | بیانیه | اسلامی


برچسب ها: , , , , , ,