طبق برنامه ریزی صورت گرفته گزینش رشته کارشناسی ارشد سال ۹۶ دانشگاه آزاد از امروز شروع می‌شود.

انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از امروز شروع می شود

به گزارش حوزه دانشگاهیگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ طبق برنامه ریزی صورت گرفته گزینش رشته کارشناسی ارشد سال ۹۶ دانشگاه آزاد از امروز شروع می‌شود.

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون کارشناسی ارشد که مطابق کارنامه صادره به وسیله سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به گزینش رشته شده است اند می توانند با استفاده از کد دسترسی مندرج در کارنامه و تهیه کارت اعتباری گزینش رشته از سامانه فوق نسبت به ثبت رشته محل های انتخابی خود اقدام کنند.

هر داوطلب می تواند متناسب با کد رشته امتحانی خود در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته حداکثر تا ۱۰۰ کد رشته محل را در فرم گزینش رشته ثبت کند.

انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از امروز شروع می شود

داوطلبانی که علاوه بر کد رشته امتحانی اول در کد رشته امتحانی دوم نیز عضویت و در آزمون شرکت کرده اند، می توانند رشته محل های متناسب با کد رشته امتحانی دوم خود را براساس اولویت موردنظر در میان ۱۰۰ رشته محل انتخابی درج کنند.

گزینش علمی براساس نمره کل مندرج در کارنامه اعلام شده است جهت داوطلب از سوی شرکت سنجش آموزش کشور انجام می شود، لذا داوطلبان دقت کنند که تقدم و یا تأخر ثبت کد رشته محل های انتخابی به وسیله داوطلب هیچ گونه تأثیر و یا امتیازی در گزینش نهایی نخواهد داشت و صرفاً نشانگر ترتیب علاقه داوطلب به تحصیل در رشته محل مربوطه خواهد بود.

ثبت نام دوره های بدون آزمون (استعددهای درخشان) مقطع کارشناسی ارشد خاص فارغ التحصیلان ممتاز مقطع کارشناسی واحدها و مراکز آموزشی وابسته دانشگاه آزاد اسلامی نیز همزمان با گزینش رشته داوطلبان شروع خواهد شد.

متقاضیان این دوره مورد نیاز است با مطالعه دقیق مفاد دفترچه راهنما در ارتباط با شرایط و ضوابط عضویت نسبت به تهیه کارت اعتباری و عضویت در این دوره اقدام کنند.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته گزینش رشته کارشناسی ارشد سال ۹۶ دانشگاه آزاد از امروز شروع می‌شود.

دفترچه راهنمای گزینش رشته و عضویت دوره های بدون آزمون (استعدادهای درخشان) دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با شروع عضویت از طریق سامانه www.azmoon.org قابل دریافت خواهد بود.

گفتنی هست؛ طی روزهای شنبه و یکشنبه، ۳ و ۴ تیرماه اصلاحیه مربوط به گزینش رشته کارشناسی ارشد این دانشگاه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: استعدادهای درخشان | دانشگاه | داوطلبان | کارنامه | دانشگاه | داوطلب | اسلامی | دانشگاه آزاد


برچسب ها: , , , , , ,