رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد گفت: ناطق نوری از سابقه درخشانی برخوردار بوده و من امیدوارم که استعفا‌یش را بعد بگیرد.

امیدواریم ناطق نوری استعفایش را بعد بگیرد

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ علی‌اکبر ولایتی مدیر هیئت امنای دانشگاه آزاد صبح امروزدر مراسم اعطای حکم ریاست تازه این دانشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از تجدید ساختار شورای اقتصاد دانش‌بنیان امروز دومین جلسه با شرکت افراد صاحب‌نظر و آشنا به پرسشها اقتصادی و با حضور فرهاد رهبر ریاست این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: کمیته منتخب شورای عالی انقلاب فرهنگی به اتفاق آرا به ریاست فرهاد رهبر رأی مثبت دادند و من از تک تک‌ افراد تقدیر و قدردانی‌ می‌کنم و ریاست تازه این دانشگاه فعالیت خود را شروع می‌کند که امیدوارم که هیچ واحدی در سراسر کشور به بهانه پرسشها مادی و پرسشها بودجه‌ای تعطیل نشود و به نظرم استان‌ها باید با دانشگاه آزاد همکاری و تعامل خوبی را جهت برطرف شدن پرسشها اقتصادی واحدها‌ داشته باشند.

ولایتی ادامه داد: ساختار تازه شورای اقتصاد دانش بنیان که یکی از اهداف مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران است و ایشان در این مسئله تأکید فراوانی دارند که این شورا باید پرسشها اقتصاد دانش‌بنیان را در دانشگاه عملی کند.

امیدواریم ناطق نوری استعفایش را بعد بگیرد

وی در خصوص استعفای ناطق نوری از هیأت مؤسس این دانشگاه اظهار کرد: ناطق نوری از هیأت رئیسه استعفا داده ولی ما خواهش کردیم استعفایشان‌ را بعد بگیرند لیکن حضورشان مغتنم‌ بوده و ایشان فردی با سابقه و تجربه کاری در این دانشگاه است.

رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد افزود: سید حسن خمینی نیز از عضویت هیأت امنای دانشگاه آزاد استعفا نداده است.

وی ادامه داد: ما هیچ وقت دلواپس حرکت‌های خصمانه‌ دولت آمریکا نبوده و در طول ۳۸ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دولت آمریکا هیچگاه با کشور ما خوب عمل نکرده و زیاد با اعمال تحریم‌های متفاوت تلاش در زیاد کردن قدرت رژیم‌ اشغالگر قدس در منطقه دارد.

ولایتی اظهار کرد: با اعتماد و همکاری بین همه دستگاه‌های کشور و داشتن روابط سازنده و خوب با کشورهایی‌ چون روسیه و چین همه اهداف خود را با قوّت به پیش می‌بریم و کشور آمریکا با این کارها زیاد تلاش در انجام کارهای تبلیغاتی دارد.

رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد گفت: ناطق نوری از سابقه درخشانی برخوردار بوده و من امیدوارم که استعفا‌یش را بعد بگیرد.

وی در خصوص مهمترین فعالیت‌های دانشگاه آزاد افزود: با بررسی‌ سریع و دقیق از اوضاع دانشگاه‌ آزاد، ریاست تازه باید پرسشها کلیشه‌‌ای را حل کند که بسیاری از این پرسشها حل شدنی است و کیفیت بخش های متفاوت را زیاد کردن می‌دهد.

رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه‌ آزاد باید حرف اول را در سطح کشور بزند و ظرف دو ماه آینده با تصویب مصوبات ابلاغی‌ اگر خدا بخواهد ما شاهد تحولاتی بطور محسوس خواهیم بود.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: دانشگاه | انقلاب | اقتصاد | آمریکا | دانشگاه | اقتصادی | همکاری | فعالیت | اسلامی | استعفا


برچسب ها: , , , , , , , ,