مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور از اعلام نتیجه اولیه آزمون استخدامی یکسان سال ۹۴ دستگاه‌های

امروز نتیجه اولیه آزمون استخدامی اعلام میشود

مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور از اعلام نتیجه اولیه آزمون استخدامی یکسان سال ۹۴ دستگاه های اجرایی کشور از ساعت ۱۸ امروز (دوشنبه) ۱۵ تیرماه از طریق سایت شرکت سنجش به نشانی www.sanjesh.org خبر داد.

حسین توکلی ، با بیان اینکه تعداد ۱۹۳ هزار و ۴۶۸ داوطلب در این آزمون عضویت کرده بودند اظهار کرد: از این تعداد ۷۵ هزار و ۳۱ نفر زن و ۱۱۸ هزار و ۴۳۷ نفر مرد بوده اند. از ۱۹۳ هزار و ۴۶۸ داوطلب عضویت کننده ۱۲۱ هزار و ۲۱۹ داوطلب در جلسه آزمون حاضر و ۷۲ هزار و ۲۴۹ داوطلب غایب بودند. از ۱۲۱ هزار و ۲۱۹ داوطلب حاضر ۴۳ هزار و ۶۷۵ نفر زن و ۷۷ هزار و ۵۴۴ هزار نفر مرد بودند.

وی افزود: این آزمون در روز جمعه اول خرداد ۹۴ در ۵۸ شهرستان متفاوت کشور و ۱۰۸ حوزه امتحانی برگزار گردید. براساس هماهنگی های صورت گرفته با شرکت مدیریت و برنامه ریزی کشور نتیجه اولیه این آزمون از ساعت ۱۸ امروز روی سایت شرکت سنجش قرار می گیرد و داوطلبان جهت دسترسی به نتیجه مورد نیاز است از طریق شماره داوطلبی یا شماره پرونده و مشخصات شناسنامه ای اقدام نمایند.

امروز نتیجه اولیه آزمون استخدامی اعلام میشود

مشاورعالی شرکت سنجش و آموزش کشور با تاکید بر اینکه جهت کلیه داوطلبان حاضر براساس نخستین انتخاب، کارنامه صادر شده است است گفت: آن دسته از داوطلبانی که حد نصاب مورد نیاز را به دست نیاورده اند می توانند با مشاهده کارنامه آزمون از اوضاع علمی خود مطلع شوند.

توکلی در مورد داوطلبانی که حد نصاب مورد نیاز را به دست آوردند توضیح داد: این دسته از داوطلبان باید با مراجعه به سایت شرکت سنجش نسبت به ویرایش یا تکمیل اطلاعات خواسته شده است در بندهای مربوط به سهمیه، سابقه خدمت، اوضاع معلولیت، استان یا شهر بومی در هر گزینش رشته شغل محل از امروز لغایت یکشنبه ۲۱ تیرماه اقدام نمایند.

اعلام فهرست اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت در دهه اول مرداد ماه
وی تاکید کرد: دارا بودن حد نصاب به منزله معرفی جهت شرکت در مراحل بعدی یعنی مصاحبه و گزینش نخواهد بود و داوطلبان بعد از تکمیل اطلاعات مربوط به امتیازات بومی و سایر موارد مجددا با توجه به ضوابط نمره کل نهایی مصاحبه می شوند و فهرست اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت در دهه اول مرداد ماه جهت مراجعه به دستگاه های اجرایی جهت انجام مصاحبه گزینش و غیره از طریق سایت شرکت سنجش اعلام می شود.

مشاورعالی شرکت سنجش و آموزش کشور در آخر در مورد ظرفیت پذیرش این آزمون اظهار کرد: ظرفیت پذیرش آزمون استخدامی یکسان دستگاه های اجرایی کشور ۷۴۴۸ نفر است.

مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور از اعلام نتیجه اولیه آزمون استخدامی یکسان سال ۹۴ دستگاه‌های

منبع: ایسنا

واژه های کلیدی: داوطلب | داوطلبان | آزمون استخدامی | خبر | دانشگاه |

دانلود و مشاهده انیمیشن بررسی شیر جهت دهنده پروپرشنال و سروولو هیدرولیک


برچسب ها: , , , ,