مشاور عالی شرکت سنجش و آموزش کشور گفت: امروز، آخرین مهلت داوطلبان کنکور جهت عضویت در آزمون عملی رشته‌های هنر است.

آخرین مهلت عضویت متقاضیان جهت شرکت در آزمون عملی رشته‌های هنر , امروز

حسین توکلی مشاور عالی شرکت سنجش و آموزش کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهیگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ گفت: داوطلبان آزمون سراسری در گروه آزمایشی هنر علاقه‌مند به رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص گروه آزمایشی هنر در آزمون سراسری سال ۹۶ به منظور شرکت در آزمون عملی این رشته‌ها باید مطابق جدولی که در سایت شرکت سنجش آموزش کشور انتشار یافته هست، نسبت به گزینش حداکثر ۲ مجموعه از مجموعه‌های رشته‌های تحصیلی مربوط منحصراً به صورت اینترنتی اقدام کنند.

وی افزود: داوطلبان جهت تکمیل فرم تا امروز پنج‌شنبه ۲۲ تیرماه وقت دارند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این شرکت به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org اقدام کنند.

توکلی گفت: با توجه به اینکه پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی مورد نظر در آزمون سراسری سال ۹۶ به صورت متمرکز و با شرایط خاص انجام می‌شود، داوطلبانی که به گزینش یک مجموعه از مجموعه رشته‌های تحصیلی ذیربط جهت شرکت در آزمون عملی اقدام می‌کنند، باید مبلغ ۲۵۰ هزار ریال جهت هزینه آزمون عملی در هر یک از مجموعه‌ها به صورت اینترنتی به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنند.

آخرین مهلت عضویت متقاضیان جهت شرکت در آزمون عملی رشته‌های هنر , امروز

مشاور عالی مدیر شرکت سنجش آموزش کشور اظهار کرد: داوطلبان در صورتی که متقاضی و علاقه‌مند به شرکت در آزمون عملی ۲ مجموعه از مجموعه رشته‌های تحصیلی مورد نظر هستند باید نسبت به پرداخت مبلغ ۵۰۰ هزار ریال به صورت اینترنتی اقدام کنند.

وی ادامه داد: تا ساعت هشت صبحگاه امروز ۱۳ هزار و ۵۵۲ داوطلب نسبت به عضویت یک و یا ۲مجموعه از میان ۱۲ مجموعه آزمون عملی گروه آزمایشی هنر اقدام کرده اند.

گفتنی هست؛ عدم اعلام علاقه‌مندی، عدم پرداخت هزینه آزمون عملی و عدم شرکت در جلسه آزمون در تاریخ تعیین شده است به منزله عدم امکان پذیرش آنان در این رشته‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

مشاور عالی شرکت سنجش و آموزش کشور گفت: امروز، آخرین مهلت داوطلبان کنکور جهت عضویت در آزمون عملی رشته‌های هنر است.

ثبت نام ۱۳ هزار و ۵۵۲ داوطلب در مجموعه آزمون عملی گروه آزمایشی هنر

واژه های کلیدی: گروه آزمایشی | پذیرش دانشجو | آزمون سراسری | حسین توکلی | داوطلبان | اینترنتی | آموزش | مجموعه | داوطلب


برچسب ها: , , , , , , , ,