رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت:بودجه پژوهش در دانشگاه آزاد از هزار میلیارد تومان فراتر رفته و باید جذب نخبگان را سرلوحه کارخودمان بدانیم.

هیچ واحد دانشگاهی نباید تعطیل شود ، افزايش جذب نخبگان در دستور كار دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهیگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ علی اکبر ولایتی مدیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم استقبال از افتخارآفرینان مسابقه های جهانی ربوکاپ ۲۰۱۷ ژاپن در فرودگاه امام خمینی گفت: کسب مقام دومی ارزشمند مسابقه های جهانی ربوکاپ ۲۰۱۷ ژاپن را به مردم کشور عزیزمان ایران تبریک می‌گویم ما سال گذشته رتبه ما چهارم را کسب کردیم ولی امسال دوم در این مسابقه های دوم شدیم.

وی بیان کرد: دنیا در اختیار علوم نوین جدیدی چون ربوکاپ است و این پیروزی ها حرکت به سوی آینده جهت ماست.

رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر توجه به پژوهش در دانشگاه آزاد گفت: پژوهش باید در دانشگاه آزاد اسلامی زیاد کردن پیدا کند و بودجه آن از هزار میلیارد تومان فراتر رفته و باید جذب نخبگان را سرلوحه کارخودمان بدانیم .

هیچ واحد دانشگاهی نباید تعطیل شود ، افزايش جذب نخبگان در دستور كار دانشگاه آزاد

ولایتی ادامه داد: کشور ما یکی از علم دوست ترین کشورهاست و ما از فرهنگ ۱۰ هزار ساله برخورداریم و پایه گذار علوم پایه هستیم به طوری که در علم جبر نخستین در دنیا بوده ایم و رازی دانشمند ایرانی جهت نخستین بار در کشورمان الکل راکشف کرد.

رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: وظیفه ما این است که به استقبال افرادی برویم که در حوزه علم و پیشرفت کشور کاری انجام داده اند همچنین به جذب نخبگان توجه کنیم و اگر بتوانیم در رشته های دیگر در مسابقه های جهانی شرکت کنیم و تشویق ها زیاد شود کار بسیار خوبی صورت گرفته است.

ولایتی با اشاره به افتخار آفرینی دانشجویان دانشگاه آزاد در مسابقه های متفاوت جهانی گفت: دانشگاه آزاد پا به پای دانشگاه های دولتی مقام های خوبی را در مسابقه های جهانی کسب کرده و اقتصاد دانش بنیان را بر طبق فرمایشات مقام معظم که رهبری یکی از ارکان مهم پیشرفت در حوزه اقتصاد کشورمان محسوب می شود مورد توجه قرار دهیم.

وی تصریح کرد: رهبر نقشی مهم در ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی دارند و ملت کشور عزیزمان ایران در دنیا در حوزه کسب علم کم نظیر است.

رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت:بودجه پژوهش در دانشگاه آزاد از هزار میلیارد تومان فراتر رفته و باید جذب نخبگان را سرلوحه کارخودمان بدانیم.

رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانشجو دارد و من دوباره تاکید می کنم که هیچ واحدی از دانشگاه آزاد نباید تعطیل شود .

انتهای پیام/

باید جذب نخبگان سر لوحه کار دانشگاه آزاد قرار بگیرد

واژه های کلیدی: دانشگاه | مسابقه | ایرانی | اقتصاد | دانشگاه | استقبال | ایران | اسلامی


برچسب ها: , , , , , ,