مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: امسال به عنوان نخستین کاروان دانشجویی در بازه زمانی ۱۵ تا ۱۹ اسفندماه دانشجویان را به راهیان‌نور دریایی اعزام کردی

اعزام دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی به راهیان‌نور دریایی در خلیج فارس

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: امسال به عنوان نخستین کاروان دانشجویی در بازه زمانی ۱۵ تا ۱۹ اسفندماه دانشجویان را به راهیان نور دریایی اعزام کردیم تا با خلیج فارس و جزایر استراتژیک ایران، آشنا و جنگ نفت کش ها و عملیات کربلای ۳ را جهت دانشجویان روایت کنیم.

اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

مهرافزا، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: بنا بر روال هر ساله ، امسال نیز جهت آشنا کردن جوانان دانشجو با فرهنگ ایثار و شهادت ، از خودگذشتگی‌ها و جانفشانی‌های شهیدان دو کاروان برادران و خواهران ستاد راهیان نور شهید مدافع حرم غلامرضا کریمی، رهسپار معراج گاه شهیدان می شوند.

اعزام دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی به راهیان‌نور دریایی در خلیج فارس

وی افزود: برنامه هایی که جهت کاروان های امسال در نظر گرفته شده، متفاوت تر از سال های گذشته و دیگر کاروان های دانشجویی هست. که یکی از بارزترین نمودهای این تفاوت در کاروان برادران شهید نادر مهدوی هست؛ که امسال به عنوان نخستین کاروان دانشجویی در بازه زمانی ۱۵ تا ۱۹ اسفندماه عازم راهیان نور دریایی می‌شود. همچنین بر اساس برنامه ریزی ها قرار است دانشجویان را با معراج گاه های این بزرگوران و مذلت گاه نیروهای مقهور آمریکایی در خلیج هر لحظه فارس و جزایر استراتژیک جمهوری اسلامی ایران، آشنا و جنگ نفت کش ها و عملیات پر از افتخار کربلای ۳ را جهت دانشجویان روایت کنیم.

مهرافزا اضافه کرد: با توجه به ظرفیت محدود این کاروان و نزدیک شدن به روز اعزام دانشجویان محترم هرچه سریع تر عضویت خود را در سامانه‌ای که در سایت بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی (ره) قرار داده شده، انجام دهند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: امسال به عنوان نخستین کاروان دانشجویی در بازه زمانی ۱۵ تا ۱۹ اسفندماه دانشجویان را به راهیان‌نور دریایی اعزام کردی

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی (ره)یاد آور شد: اعزام کاروان خواهران ستاد شهید کریمی را در بازه زمانی ۲۲ تا ۲۶ اسفندماه خواهیم داشت که با روایت گری صدقی و راویانی از جمله منظمی همراه خواهد بود . در این سفر دانشجویان از یادمانهای شلمچه و دوکوهه و فکه و شرهانی دیدار می‌کنند. همچنین بسته های فرهنگی متناسبی جهت کاروان های مذکور در نظر گرفته شده است است که در طول سفر دربین دانشجویان توزیع خواهد شد.

واژه های کلیدی: دریایی | دانشگاه | دانشگاه | دانشجویان | راهیان نور | خبر | دانشگاه |


برچسب ها: , , , ,