دانشگاه خوارزمی از اعضای هیات علمی علاقه مند به اجرای طرح های پژوهشی یکسان با دانشگاه‌های اتریش خواست حداکثر تا ۸ مهر ۹۶ طرح های پیشنهادی خود را به دبیرخانه اتریش در این دانشگاه ارسال کنند.

اجرای طرح های پژوهشی یکسان دانشگاه خوارزمی با دانشگاه‌های اتریش

به گزارش حوزه دانشگاهیگروه علمی پزشكی گروه تحریریه سایت جوان؛ به نقل از دانشگاه خوارزمی، دانشگاه خوارزمی طبق سیاست مرکز همکاری‌های علمی و بین المللی وزارت علوم به عنوان مدیر کارگروه ملی هماهنگی و پیگیری همکاری‌های علمی بین المللی با کشور اتریش گزینش شده است است در این جهت در سال۱۳۵۹ ۲هیات اتریشی به پایتخت کشور عزیزمان ایران سفر کردند و نهایت برنامه تازه همکاری دو کشور در زمینه آموزش عالی با عنوان impulseiran-austria امضاء شد.

برطبق این برنامه اجرای پروژه‌های یکسان تحقیقاتی بین دانشگاه‌های ۲ کشور با حمایت مالی یکسان ۲کشور و بودجه ۴۰۰ هزار یورویی (۲۰۰ هزارو یورو از طرف وزارت علوم هر کشور) انجام می‌شود، به طوریکه حمایت مالی از پروژه‌های یک ساله (حداکثر۲۰هزار یورو) و حمایت مالی از پروژه‌های دوساله (حداکثر ۳۰،هزار یورو) است که این مبلغ دربرگیرنده تمام هزینه‌های پروژه اعم از خرید تجهیزات، دستیاران پروژه ها، هزینه‌های سفر و را تحت پوشش قرار می‌دهد.

یکی از شروط مهم این طرح انجام پروژه با هماهنگی و همکاری پژوهشگران اتریشی است مورد نیاز به ذکر است تمام هزینه‌های مربوط به پژوهشگران ایرانی به وسیله وزارت علوم و هزینه‌های مربوط به پژوهشگران اتریشی به وسیله «آژانس همکاری‌های علمی و بین المللی اتریش» پرداخت خواهد شد.

اجرای طرح های پژوهشی یکسان دانشگاه خوارزمی با دانشگاه‌های اتریش

علوم انسانی و اجتماعی، علوم طبیعی، علوم زیستی، مهندسی و فناوری اطلاعات، علوم پزشکی، آموزش و اموزش و تربیت، فرهنگ و هنر و زمینه‌های دیگر براساس توافق دو جانبه از حوزه‌های مورد نظر جهت این طرح‌ها هستند.

تاریخ پذیرش پروپوزال‌ها از۲۵خرداد۹۶ لغایت۸مهر۹۶است اعضای هیات علمی طرح‌های پیشنهادی خود را بعد از هماهنگی با یک عضو هیات علمی اترشی و امضاء «توافق نامه بین دو پژوهشگر» به آدرس الکترونیکی دبیرخانه اتریش دراین دانشگاه international@khu.ac.ir ارسال کنند. تمام طرح‌ها بعد از جمع آوری درکمیته یکسان با حضور نمایندگان دو کشور بررسی و گزینش می‌شود.

تمام طرح‌ها بعد از جمع آوری در کمیته یکسان با حضور نمایندگان ۲کشور بررسی و گزینش می‌شود، اعضای هیات علمی علاقه مند به اجرای طرح‌های پژوهشی یکسان با دانشگاه‌های اتریش حداکثر تا تاریخ هشت مهر۹۶ماه پیشنهادی خود را به دبیرخانه اتریش در این دانشگاه ارسال کنند.

انتهای پیام/

دانشگاه خوارزمی از اعضای هیات علمی علاقه مند به اجرای طرح های پژوهشی یکسان با دانشگاه‌های اتریش خواست حداکثر تا ۸ مهر ۹۶ طرح های پیشنهادی خود را به دبیرخانه اتریش در این دانشگاه ارسال کنند.

واژه های کلیدی: وزارت علوم | اجرای طرح | دانشگاه | هماهنگی | دانشگاه | خوارزمی | پروژه | اتریش | همکاری


برچسب ها: , , , , , , ,