در اتفاقی نادر در تاریخ کنکور سراسری در کشورمان دو برادر دوقلو توانستند رتبه‌های پنجم و

اتفاقی جالب در کنکور سراسری

در اتفاقی نادر در تاریخ کنکور سراسری در کشورمان دو برادر دوقلو توانستند رتبه های پنجم و ششم آزمون گروه تجربی را از آن خود کنند.

نتایج اولیه بزرگترین ماراتن علمی کشور اعلام شد تا داوطلبان ورود به دانشگاه بخشی از استرس خود را پشت سر بگذارند و منتظر گزینش رشته باشند. البته نتیجه های اولیه ابتدا جهت نفرات برتر اعلام شد همانند سال های گذشته و روز بعد سایر داوطلبان می توانند نتیجه های اولیه زحمات خود را بدست آورند.امسال گروه آزمایشی تجربی شگفتی جالبی رقم زد، چراکه پذیرای دو برادر دوقلو در رتبه های پنجم و ششم خود بود. به همین بهانه با عرفان طاهری فرد، نفر ششم کنکور تجربی و برادر احسان طاهری فرد، نفر پنجم کنکور تجربی، گفت وگوی کوتاهی ترتیب دادیم.

عرفان طاهری فرد برادر بزرگتر احسان در این گفت وگو اظهار کرد: همه درس های کنکور را من و برادر با هم می خواندیم و نکات متفاوت را به یکدیگر انتقال می دادیم و سوادمان هم در یک سطح بود.

اتفاقی جالب در کنکور سراسری

نفر ششم کنکور سراسری کشور، با تاکید بر اختلاف درصد آزمون های وی با برادرش متفاوت بود، خاطرنشان کرد: ان شاءالله نتیجه های که برسد می بینید که درصدهای من و برادرم کاملا با هم متفاوت بود ولی با خواست خدا این رتبه پشت سر هم رقم خورد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا آینده نگری می کردید بتوانید در کنار هم رتبه تک رقمی بیاورید؟ گفت: من و برادرم انتظار داشتیم که رتبه مان زیر ۲۰ شود ولی دقیقاً آینده نگری نکرده بودیم چه رتبه ای می آوریم.

طاهری فرد با تاکید بر اینکه عوامل زیادی در موفقیتشان دخیل بود، خاطرنشان کرد: ما با فضل خدا و برنامه ریزی که با برادرم در کنار هم داشتیم و همچنین حمایت خانواده توانستیم به این رتبه برسیم.

این جوان برتر کنکور سراسری سال ۹۴ در ادامه گفت: من و برادرم در روز بیش از ۱۰ ساعت در کنار هم درس می خواندیم و جهت تک تک دقایق روبرویمان با هم برنامه ریزی داشتیم. البته در روزهای متفاوت این ساعت متغیر بود ولی به صورت میانگین حداقل در ۲۴ ساعت ۱۰ ساعت بافایده به درس می پرداختیم.

در اتفاقی نادر در تاریخ کنکور سراسری در کشورمان دو برادر دوقلو توانستند رتبه‌های پنجم و

منبع: ایسنا

واژه های کلیدی: برادر دوقلو | کنکور سراسری | خبر | دانشگاه |


برچسب ها: , , ,